Annons:
Etikettstarta-sajt
Läst 846 ggr
00eme05
7/20/14, 9:29 PM

Ny sajt?

Hej! Jag hade önskat att Teater iFokus (eller liknande) hade startats, jag vet att det finns fler än bara jag som är intresserade av teater :) men tycärr är jag för ung för att skapa sajten själv :( jag hade kunnat vara Medarbetare på sajten :) men om det är någon 18+ åring där ute som älskar teater, PM:a mig! Hade varit jätte kul :) Mvh 00eme05

People wants happiness, nobody wants pain, but you cant make a rainbow without any rainHjärta

Annons:
[mommo 12]
7/20/14, 9:32 PM
#1

Teater. Kul. Vad skulle du vilja kalla sajten? Teater iFokus?

00eme05
7/20/14, 9:36 PM
#2

Ja, eller kanske Rollspel iFokus :) vet inte riktigt. Men jag tror det kanske hade vart kul eftersom man kan diskutera vilka slags tekniker folk använder sig för att bli mindre nervösa, få fram tårar, o.s.v :)

People wants happiness, nobody wants pain, but you cant make a rainbow without any rainHjärta

[mommo 12]
7/20/14, 9:39 PM
#3

Jag tycker det verkar kul, själv tycker jag om att spela teater och lite sådant. Jag är kanske inte blyg på "scen" men jag är himla blyg när jag inte är på "scen". Jag kan ju fråga.

00eme05
7/20/14, 9:42 PM
#4

Ja! Vad kul!

People wants happiness, nobody wants pain, but you cant make a rainbow without any rainHjärta

[mommo 12]
7/20/14, 9:53 PM
#5

Ja! Vad kul på dig själv! Jag gillar teater.

Upp till toppen
Annons: