Annons:
Etikettfel-och-buggar
Läst 384 ggr
Summerdogs
2014-07-29 14:45

Kan inte lägga upp bilder

Jag vet inte jag ska vända mig till angående detta. 
Som rubriken lyder så kan jag inte ladda upp mina bilder i någon tråd. Det står inte vad felet är heller utan dom bara vägrar att laddas upp. Blir så frustrerad av detta eftersom problemet har varit ända sedan den nya iFokus 3.0 kom. Det har aldrig varit så för mig innan den nya uppdateringen kom. Överväger att lämna denna sida eftersom jag inte kan ladda upp bilder.. trist.. Någon som vet vad jag ska göra?`

Annons:
annia1
2014-07-29 15:55
#2

Summerdogs du skriver att dom vägrar laddas upp. Hur gör du när du laddar upp bilderna. Det är ju nytt nu så du ska klicka på bifoga bild/fil och sen på ladda upp. Väljer bild från tex datorn och sen ska du inte göra nåt mer utan sidan ska sen ladda färdigt. Ska synas uppe i fliken när det slutat snurra där så ska bilden ha kommit in.

Du kan även prova att använda symbolen som ser ut som ett landskap finns bredvid smily figuren. Samma procedur där välja bild och sen låta sidan ladda färdigt.

En sak du kan prova är att förminska bilderna (ifall dom är stora) och se om det gör nån skillnad.

Vad använder du när du surfar. Mobil (vilket märke), platta (vilket märke) eller dator. Och vilken webbläsare använder du.

.

Honestyisdead
2014-07-29 17:59
#3

Jag undrar vad det är som felar. Vet att jag själv trodde att det inte gick, men jag märkte sedan att jag väntade för kort tid efter jag valt bild. Det tar längre tid för bilder att laddas upp nu.

Magi-cat
2014-07-29 19:30
#4

Tidigare idag kunde jag inte ladda upp bild, varken med IE eller Chrome.

Nu gick det! (Chrome) Gjorde likadant vid alla försök, tror jag….

edit


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Summerdogs
2014-07-30 13:44
#5

Mina bilder är ju rätt stora men kan prova att vänta ett tag då. Vissa bilder funkar nämligen bra att laddas upp och vissa inte alls. Dom som funkade var också i samma format och storlek som dom som inte funkade.

Stortroll
2014-08-02 16:44
#6

Kan inte ladda upp bilder med samsung galaxy pocket

Titta gärna in här ---> Min blogg

Annons:
Upp till toppen
Annons: