Annons:
Etikettfel-och-buggar
Läst 478 ggr
Niwa
8/28/14, 3:02 PM

inlägg som inte går att spara

hejsan jag har gjort ett inlägg där jag lagt in  5 bilder med hjälp av "lägg in bild" knappen längst upp då det verkar funka att göra så nu, (tidigare gick det inte) med text i trådstarten men det går inte att spara. jag hamnar/hoppar upp vid en av bilderna men sparar inte.
Kan man inte ha flera bilder i trådstarten även om det tekniskt sett ser ut att göra det  när man skriver?
har testat att starta ny tråd, tagit bort text o bilder omvartannat.
skulle vilja ha ett felmeddelande som talar om att det inte går att lägga in flera bilder i trådstart trots att det ser ut att göra det. nu har jag trott att det skulle funka och gjort om det flera ggr så funkar det inte att spara när jag är klar .
please help, ska det gå eller ska det inte gå att göra så`?

Hälsa gärna på mig på Facebook.

Annons:
Emo
8/28/14, 4:46 PM
#1

 Värd på  Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973

Niwa
8/28/14, 5:14 PM
#2

så ser min ut också fast jag har ingen text under bilderna.
och när jag ska spara så hoppar man upp till 3e bilden men sparas inte.
har ändrat stl på några bilder men inte alla för de ser ok ut som de är

Hälsa gärna på mig på Facebook.

Niwa
9/2/14, 8:30 PM
#3

nu ska jag göra en artikel och så fprt jag börjar lägga in mer än en bild så blir det krångel och jag kan inte spara.
Vad gör jag för fel?? bilderna är denna gång sparade i paint (500 px bred o 80 Kb)
jag skriver den text jag vill ha o lägger sedan in en bild  genom att använda knappen "lägg till bild" som ser ut som en bild ovanför textrutan o fortsätterskriva men sedan börjar det strula kan inte lägga till fler bilder o kan inte spara.
snälla någon som kan tala om vad jag gör för fel. håller på att bli tokig.
jag har skrivit massa artiklar på scrapbooking utan problem o då har jag haft större bilder än nu
(även om Emo minskade ner dem åt mig efteråt, för att de var lite väl stora)
Men nu vill artiklar o bilder inte samarbeta med mig.
Hoppas någon läser detta och kan hjälpa mig.
Emo försökte men den gången slutade med att jag fick be en  annan Medarbetare lägga in bilder o då gick det plösligt. Nu är det ny artikel och strul igen.
inga felmeddelanden kommer upp så tror inte det hjälper att ta bild av artikeln o lägga in. DEt händer bara ingenting när jag vill publicera

Hälsa gärna på mig på Facebook.

Niwa
9/2/14, 10:45 PM
#4

tetade att gå över från firefox till Explorer och nu verkar det funka. ska testa lägga till mer bilder imorgon och se om det funkar.
att det skulle kunna vara browsern hade jag inte en tanke på

Hälsa gärna på mig på Facebook.

Upp till toppen
Annons: