Annons:
Etikettfel-och-buggar
Läst 525 ggr
leemland
11/19/14, 7:37 PM

Får ej bort bildspel

Har en tråd inne på den ena sidan jag är Medarbetare på som jag vill ta bort bilderna från då jag misstänker/är nästan helt säker på att personen som lagt upp de inte äger bilderna. Fick bort första bilden utan problem med när jag nu försöker få bort den andra bilden så försvinner den inte. Är det en bugg eller bara jag som missar något ?

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

Annons:
annia1
11/19/14, 8:23 PM
#1

Enligt buggfixar 2014-11-14 så skulle det varit fixat. Men läser man den tråden så verkar det som fortfarande är problem med att ta bort foton. Om jag förstår det rätt så ev går det att byta bild, så prova det.

.

leemland
11/19/14, 8:25 PM
#2

#1 Tack för svaret! Så blind jag kan va idag då, tyckte jag hade läst de innan men hitta de inte när jag kollade.. Tack igen! :)

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

Taggeman
11/19/14, 8:31 PM
#3

Här mera test på att få bort bild. Går att byta o lägga in en vit bild eller liknande nu iallafall.  http://support.ifokus.se/discussions/545ce2b5ce12c463af00256a-ta-bort-bild-i-kommentar?discussions-1

☀️🙂😃😛 😂🤪😎😇🎅😡 Medis på Fågelskådning 😟🥳🤔😴😈💣🌈✨🏆👍❤️🏅

………… 🦅 🦋 🐟 🐠 🐟 🦉 (^I^) 🦉 🐟 🐠 🐟 🦋 🦅

leemland
11/19/14, 8:38 PM
#4

#3 Okej. Tack för svaret! Hur kunde jag missa dessa trådar fast jag letade !? Aja, Tack för svaret! :) 
Jag gjorde en egen bild som jag la in nu. Och om ts i tråden äger bilden får den säga till :P

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

annia1
11/19/14, 8:50 PM
#5

Första man blir blind på… 😉

Nu vet jag inte hur det funkar i alla webbläsare men kollade med chrome. Om jag högerklickar på en bild så finns förslaget att söka på google. Jag gjorde så med den bilden och den finns på nätet, men jag orkade inte leta för att se vilka villkor som gällde. Vet inte heller vilken person som sidan tillhörde.

.

leemland
11/19/14, 9:24 PM
#6

#5 Jo de är väl de 😛

Okej. Som jag misstänkte då, men nu är den borta i alla fall så man slipper oroa sig för det 🙂 Troligtvis är det någon som själv gjort det till sin blogg eller något. Tack för era svar!

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

Annons:
Upp till toppen
Annons: