Annons:
Etikettönskemål-förslag
Läst 4180 ggr
kattöga
12/2/14, 5:40 PM

Ta bort favorit-sajt - vill ha bekräftelsefråga

Nu har jag tagit bort favorit-sajter från min lista två gånger. Båda gångerna av misstag.  Sitter och läser i trådar, handen vilar lätt  på den känsliga datormusen och klicket på "Gå ur" har blivit ett faktum! Men det var ju inte vad jag ville! 

Jag önskar att man får upp en fråga där man bekräftar att man vill gå ur en sajt, för att man inte ska ha råkat klicka där av misstag.

Tack på förhand! 😉

Tänk vad mycket spännande man kan lära sig, när man inser att man inte är så smart som man har trott!    /   Catta-Y

Meeow! 

Annons:
Stephanie
12/2/14, 5:51 PM
#1

Jag håller med! Det värsta är ju att man inte alltid hinner med att se vilken sajt man tagit bort… Har man några stycken då så kan det ta ett tag innan man inser vilken sajt som saknas.

PokalStjärnor Mvh Stephanie StjärnorPokal

Maria
12/2/14, 7:48 PM
#2

Jag har nog gjort det ett par gånger också av misstag för helt plötsligt är jag inte medlem längre i sidor jag besökt i flera år.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Tarotstollan
12/2/14, 10:50 PM
#3

Håller helt med er!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Taggeman
1/8/15, 9:36 PM
#4

Går det inte att göra något åt det här att man råkar klicka ut sig från en sajt, hänt många gånger nu speciellt när man använder mobilen. 😡Kan man inte få en bekräftelse om man verkligen vill gå ur sajten.

Det får man när det ska tas bort ett meddelande, kan man inte göra något liknande här. 🤔

☀️🙂😃😛 😂🤪😎😇🎅😡 Medis på Fågelskådning 😟🥳🤔😴😈💣🌈✨🏆👍❤️🏅

………… 🦅 🦋 🐟 🐠 🐟 🦉 (^I^) 🦉 🐟 🐠 🐟 🦋 🦅

Stephanie
1/8/15, 10:51 PM
#5

Ja, jag gjorde precis det här idag igen. Av någon anledning är det alltid Litteratur som åker ut 😃 Jag hade gärna fått en bekräftelsefråga eller ett meddelande om att man gått ur en sajt…

PokalStjärnor Mvh Stephanie StjärnorPokal

[Sabina]
1/9/15, 10:49 AM
#6

Ja, jag håller med att det hade varit jättebra med en bekräftelsefråga om man vill gå ur en sajt eller inte. Själv råkade jag klicka bort mig själv från min egen sajt häromdagen…😛

Annons:
kattöga
2/7/15, 3:37 PM
#7

Nu har jag råkat göra det igen! Har "dubbla" medlemsskap på några sajter nu……. höjer medlemsstatistiken kanske, men till vilken nytta….?

Tänk vad mycket spännande man kan lära sig, när man inser att man inte är så smart som man har trott!    /   Catta-Y

Meeow! 

Maria
2/7/15, 4:05 PM
#8

Hur kan man ha dubbla medlemsskap?

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

kattöga
2/7/15, 4:09 PM
#9

#8 Nä, det var antagligen feltänk av mig. Jag menade att jag gått med två gånger på ett antal sajter nu. Men det räknas antagligen inte som en medlem extra om det är samma medlem…… Hur som helst, jag önskar fortfarande att jag måste bekräfta för att ta bort en favoritsajt.

Tänk vad mycket spännande man kan lära sig, när man inser att man inte är så smart som man har trott!    /   Catta-Y

Meeow! 

Maria
2/7/15, 4:17 PM
#10

#9 Aha

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

kattöga
3/18/15, 8:05 PM
#11

näej, nu har jag gjort det igen….. lyckats ta bort en favoritsajt av misstag! 😕

Tänk vad mycket spännande man kan lära sig, när man inser att man inte är så smart som man har trott!    /   Catta-Y

Meeow! 

Magi-cat
3/19/15, 2:15 PM
#12

Jag har lyckats gå ur mina egna sajter också. 😃


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Taggeman
5/1/15, 1:47 PM
#13

Niklas eller Erik är det svårt att lägga till en bekräftelse om man vill gå ur en sajt i mina iFokus sajter.  Det vore bra om ni kunde lägga till den funktionen.

Nu lyckades jag klicka bort flera favorit sajter som bara försvann. 😡

☀️🙂😃😛 😂🤪😎😇🎅😡 Medis på Fågelskådning 😟🥳🤔😴😈💣🌈✨🏆👍❤️🏅

………… 🦅 🦋 🐟 🐠 🐟 🦉 (^I^) 🦉 🐟 🐠 🐟 🦋 🦅

Annons:
Emo
5/1/15, 3:54 PM
#14

Jag blir rädd varje gång jag läser denna tråd. Vad händer om man av misstag går ur en sajt utan Sajtvärd och där alla trådar är låsta för icke-medlemmar? Kan jag komma tillbaka till den sajten eller är det kört?

 Värd på  Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973

Honestyisdead
5/1/15, 3:57 PM
#15

#14 På sådana sajter har man blivit tillagd, så du är kvar på mrdlemslistan även om du går ur sajten.

Emo
5/1/15, 3:59 PM
#16

#15 Tack.

 Värd på  Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973

Niklas
5/2/15, 9:07 AM
#17

#13: Det är inte svårt.


Vänliga hälsningar, Niklas
Är du intresserad av runstenar och runristningar?

Taggeman
5/2/15, 2:49 PM
#18

#17 Är det något ni skulle kunna ordna så att man får den funktionen? Att man får en bekräftelse om man vill avsluta den sajten vid felklick?

☀️🙂😃😛 😂🤪😎😇🎅😡 Medis på Fågelskådning 😟🥳🤔😴😈💣🌈✨🏆👍❤️🏅

………… 🦅 🦋 🐟 🐠 🐟 🦉 (^I^) 🦉 🐟 🐠 🐟 🦋 🦅

Scorpio97
5/2/15, 7:27 PM
#19

Själv har jag det motsatta problemet. Jag har flera gånger lyckats klicka på "Gå med i **** iFokus". Vore bra med bekräftelsefråga där också.


//Jessie

Niklas
5/4/15, 3:28 PM
#20

#18: Det vågar jag inte lova. Det finns mycket som känns mer angeläget.


Vänliga hälsningar, Niklas
Är du intresserad av runstenar och runristningar?

Annons:
Stephanie
5/4/15, 4:28 PM
#21

#19 Det känns som ett mindre problem däremot, dels för att det inte "skadar" att råka gå med i en till sajt (däremot är det ju tråkigt att glömma bort en sajt för att man råkat gå ur den…) och dels för att man faktiskt får ett PM som gör en uppmärksam på att man gått med 🙂

PokalStjärnor Mvh Stephanie StjärnorPokal

Scorpio97
5/4/15, 4:33 PM
#22

#21 Nej, men det är drygt, för då måste man gå ur samt ta bort meddelandet. Och det har hänt att jag fått ett glatt meddelande från sajtvärden för att jag blev medlem nummer X, och då är det lite pinsamt att säga att jag bara råkade klicka fel. 

Personligen anser jag inte att det är något stort problem att råka gå ut en sajt, för jag vet alla sajter jag är intresserade av så jag måste inte ha alla på "mina sajter" för att komma ihåg dom. 

Men det skulle ju inte skada med bekräftelsefråga både när man går i och ur en sajt.


//Jessie

Vaargen
5/7/15, 5:18 PM
#23

Jag håller med er andra i tråden har råkat klicka bort mig och råkat gå med i sajter. Det är lätt hänt.

[AmandaBorg]
5/15/15, 1:20 PM
#24

Även jag har råkat klicka bort mig själv från några st, senast satt jag jättelänge och försökte komma på vilken det var jag hade gått ur. Jag har ganska många favoritsajter så det är en del att hålla koll på. 
Jag tycker att en bekräftelsefråga känns väldigt angeläget, speciellt om det inte är svårt att fixa.

Taggeman
5/15/15, 2:17 PM
#25

Om jag inte minns fel så fanns den funktionen en gång i tiden före dom sista uppdateringarna.

☀️🙂😃😛 😂🤪😎😇🎅😡 Medis på Fågelskådning 😟🥳🤔😴😈💣🌈✨🏆👍❤️🏅

………… 🦅 🦋 🐟 🐠 🐟 🦉 (^I^) 🦉 🐟 🐠 🐟 🦋 🦅

Magi-cat
5/15/15, 2:42 PM
#26

#25 Har jag också för mig.🙂


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

[tk1971]
6/3/15, 8:24 AM
#27

Nu har jag också gjort det - flera gånger. Jag vill också hemskt gärna ha en funktion där man blir tillfrågad om man verkligen vill gå ur.

Annons:
Kalli
6/23/15, 11:53 PM
#28

Jag har främst motsatt problem, att jag gått med i sajter jag inte vill vara medlem i. Inget stort problem kanske, mest att det blir rörigt med massa sajter som inte intresserar en (och som inte går att ta bort om man sitter på en mobil). En bekräftelse för att gå med/gå ur vore absolut på sin plats.

MariaK1977
6/28/15, 8:36 AM
#29

:-) och jag som vill gå med på två sajter, sitter alltid med mobilen och trodde faktiskt inte man fick ha fler än en favorit för jag har inte hittat den knappen/funktionen någon stans! Men efter att ha läst detta vet jag nu att jag bara är dålig på att leta….

Taggeman
1/15/16, 2:49 PM
#30

Nu har det hänt något bra, 👋
Nu får man en bekräftelse ruta om man vill gå ur en sajt.👍

Ser att det är mer bra uppdateringar idag.

☀️🙂😃😛 😂🤪😎😇🎅😡 Medis på Fågelskådning 😟🥳🤔😴😈💣🌈✨🏆👍❤️🏅

………… 🦅 🦋 🐟 🐠 🐟 🦉 (^I^) 🦉 🐟 🐠 🐟 🦋 🦅

[tk1971]
1/15/16, 2:52 PM
#31

Utmärkt!

kattöga
1/15/16, 8:26 PM
#32

Jabba! Tack! 👍

Tänk vad mycket spännande man kan lära sig, när man inser att man inte är så smart som man har trott!    /   Catta-Y

Meeow! 

Kalli
1/16/16, 2:12 PM
#33

Bra. Då väntar jag bara på att behöva bekräfta att man vill gå med i en sajt också. :)

Upp till toppen
Annons: