Annons:
Etikettfel-och-buggar
Läst 705 ggr
ChristineF
2014-12-18 21:47

Artiklar

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej!
Så här ser det ut på Chihuahua iFokus: flera bilder har försvunnit från artiklarna (syns mer längre ned på sidan) och den översta artikeln är borttagen av mig. Den gick inte att ta bort så jag raderade bild och text och ersatte med punkter eftersom det var en gammal tävling.

Annons:
annia1
2014-12-18 21:56
#1

ch4 sen iFokus gjordes om i somras så har det fattats bilder på olika ställen på iFokus. Det du kan göra är att prova ladda upp en ny löpsedelsbild.

När det gäller artikeln som ligger längst upp och som du ändrat i. Om du lägger dit en annan artikel så försvinner den därifrån.

.

ChristineF
2014-12-18 22:03
#2

Okej, får be de som skrivit att kolla sina artiklar och se om de har bilderna kvar. Ser så trist ut tycker jag :-)
En ny artikel? Har försökt redigera en gammal som jag ville skulle hamna överst, men utan resultat. Varför försvinner inte den högst upp trots att den är raderad? Logiskt sett borde den ju ersättas med den näst nyaste.
När jag går in på den står det "inlägget nedan är borttaget, klicka för att återpublicera".

annia1
2014-12-18 22:11
#3

Dom tre som ligger längst upp är placerade av nån av er där. Så det är ni själva som väljer vilka artiklar ni vill ha som topp 3. 

Om du skriver en ny artikel så hamnar den som nummer 4 om du inte själv lägger den bland de översta. Och att redigera en artikel gör ingen skillnad på placeringen.

Om du går in på administration och där till vänster väljer första sidan. Där står instruktioner hur du ändrar de 3 översta artiklarna. 

Om en artikel som ligger topp 3 tas bort så ligger den kvar i alla fall just för att den är placerad där, men den går inte att läsa för medlemmarna utan det kommer upp att man inte har rättighet att läsa.

.

ChristineF
2014-12-18 22:17
#4

Jaha, hmm är inte så insatt som jag trodde, hehe! Skrev denna artikeln och minns inte att jag placerat den utan den hamnade där automatiskt. Detta var innan iFokus gjordes om. Får ingen kontakt med någon i styrelsen på chihuahua, vet inte vad de har för sig. Jag ska prova det du skriver, tack!

Denna kommentar har tagits bort.
Upp till toppen
Annons: