Annons:
Etikettinställningar
Läst 8661 ggr
jbson
1/28/15, 1:07 AM

Jag blir utloggad hela tiden!

Något har hänt/ändrats till det sämre! För det första kommer appen upp som förhandsval, fast jag skyr den som pesten! Men det jobbigaste, varje gång jag lämnar sidan blir jag utloggad!? Innan har det räckt att logga in en gång så har jag förblivit inloggad tills att jag själv valt att logga ut! Gillar inte när saker och ting förändras… Speciellt inte när det blir krångligt! Klickar i att jag ska bli ihågkommen, men det hjälper inte, utan måste på nytt skriva in lösen mm vid varje inloggning. Hur förblir jag inloggad? Hur gör jag för att alltid komma direkt till den "vanliga" sidan? och inte den mobilvänliga… Mvh Johanna

Annons:
JohannaEkroth
1/28/15, 2:20 AM
#1

Har samma problem jag. I mobilen vill jag inte använda appen då jag liksom du, TS, avskyr den. Ändå startas den gång på gång och jag måste välja hela versionen, blir också utloggad. 

Utloggad har jag blivit flera gånger idag (läs igår, tisdag) på datorn likaså.

Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else

annia1
1/28/15, 3:22 AM
#2

Vad har ni för mobil. Och vad använder ni för webbläsare i den.

På min mobil (LG G2) så är det inga problem att vara kvar i vanliga versionen. Har inte provat om mobilen sparar inloggning.
På min platta (lenovo) är det heller inga problem att vara kvar i vanliga versionen och på min platta så är jag kvar inloggad. 
Lika både i chrome och den inbyggda i båda.

Jag använder sällan mobil/platta så vet inte vad som kan påverka. Enda som jag hittade som ev kan påverka som ni kan kolla i era webbläsar-inställningar att ni tar emot cookisar och att spara lösenord är på.

.

JohannaEkroth
1/28/15, 3:42 AM
#3

(LG) Google Nexus 5, Android Lollipop 5.0.1 (senaste) och Chrome.

På laptopen Windows 7 och Firefox.

Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else

annia1
1/28/15, 3:53 AM
#4

Höstlegenden när det gäller mobilen så kan jag inte svara.

När det gäller datorn så kolla inställningarna för firefox. Var en annan medlem som rätt var det var fick problem med att firefox inte höll inloggningen. Finns en bild i inlägg 6 i den tråden som visar hur jag har och då funkar det för mig.

.

Honestyisdead
1/28/15, 10:47 AM
#5

Finns det en app?

Maria
1/28/15, 11:28 AM
#6

Det är väl ingen app utan en slags mobilversion.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
JohannaEkroth
1/28/15, 12:36 PM
#7

#4 Löser inte problemet. Jag loggar iallafall in med Facebook. Vet inte om det är problemet. Men FB är alltid öppen och inloggad, så det verkar konstigt.

Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else

annia1
1/28/15, 4:55 PM
#8

Höstlegenden om det rör facebook så har jag inga förslag alls för har ingen aning om hur det funkar.

Enda är väl i så fall standardsvaret rensa webbhistoriken.  Både på mobilen och datorn.

.

JohannaEkroth
1/28/15, 8:19 PM
#9

Alltså det är bara här på iFokus.

Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else

annia1
1/28/15, 9:17 PM
#10

Höstlegenden i #7 skriver du att du loggar in med facebook.  

Jag vet inte hur det funkar när man går in på iFokus via FB. Sen kan facebook gjort uppdateringar som kan störa. Och jag vet att iFokus har gjort korrigeringar när det gäller kopplingen till FB. 

Så enda rådet jag kan ge är att prova rensa webbhistoriken.

.

JohannaEkroth
1/29/15, 2:04 AM
#11

#10 Och det har jag gjort. 😉

Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else

[Ruffsetuss]
10/23/15, 5:13 PM
#12

Jag loggas ut hela tiden nu i eftermiddag , går in via Safari . Har inte Facebook . Vad göra ? Har en IPod

Niklas
10/28/15, 10:38 AM
#13

#12: Är det fortfarande likadant?


Vänliga hälsningar, Niklas
Är du intresserad av runstenar och runristningar?

Annons:
[helga21]
10/28/15, 11:15 AM
#14

Själv ramlar jag ut från de två sajter jag är med i politik och pensionärer. Den sernare har jag ramlat ut från vid 3 tillfällen och den andra vid ett tillfälle och då var det bägge sajterna som jag fick gå in och anmäla mig igen.

Niklas
10/28/15, 11:29 AM
#15

#14: Om jag tolkar dig rätt handlar det inte om att du har blivit utloggad från iFokus. Stämmer det?


Vänliga hälsningar, Niklas
Är du intresserad av runstenar och runristningar?

[Ruffsetuss]
10/28/15, 2:39 PM
#16

Nu går jag in via Google , det går bra men när jag ska skriva inlägg blir jag utputande ur fyrkanten där man skriver . Det här har jag fått skriva om säkert fyra gånger

[helga21]
10/28/15, 3:09 PM
#17

# 15 Ja det stämmer, men mina favoriter försvinner.

Niklas
10/28/15, 3:47 PM
#18

#16: Det låter som om du har något som flyttar fokus från skrivrutan. Svårt att veta vad utan att se din dator. Du kanske kan få bättre hjälp på Datorn iFokus. #17: Det kan vara så att du råkar ta bort dem från favoritlistan exempelvis genom att klicka på ta bort-länken.


Vänliga hälsningar, Niklas
Är du intresserad av runstenar och runristningar?

[helga21]
10/28/15, 4:14 PM
#19

# 17 Knappast då jag endast har tv sajter 😃 Men min dator strular ska  jag erkänna. Jag ska kontakta konsulten.

[Ruffsetuss]
10/28/15, 6:17 PM
#20

#18jag har en Apel air IPod

Annons:
Niklas
10/29/15, 10:18 AM
#21

#20: Menar du iPad Air?


Vänliga hälsningar, Niklas
Är du intresserad av runstenar och runristningar?

[Ruffsetuss]
10/29/15, 8:05 PM
#22

#21 . Ja det gör jag 😉

Niklas
10/30/15, 9:59 AM
#23

#22: Har du senaste versionen av iOS installerad?


Vänliga hälsningar, Niklas
Är du intresserad av runstenar och runristningar?

Upp till toppen
Annons: