Annons:
Etikettfel-och-buggar
Läst 895 ggr
[Nattramn]
2015-05-27 14:26

Medaljer som ej dyker upp

Hej och tack för en bra sida !
Jag tycker det är rätt roligt att samla Medaljer, men det är mindre roligt när det inte dyker upp någon trots att man har gjort vad som krävs (om jag inte är helt ute och cyklar).
Men Jojon borde åtminstone vara rätt självklar att ha fått, men jag saknar även Nomaden, Illern och eventuellt Blixten.

Har jag kommit åt något eller vad händer ?
Tacksam för svar !

Annons:
leemland
2015-05-27 20:04
#1

Det kan hända att du "kryssat i" att du inte vill ha pop-up fönster fler gånger. Och då kommer den inte upp när du fått Medaljer. I denna tråden kan du läsa om de olika medaljerna och kanske få svar 🙂 

Vissa Medaljer kan man för närvarande inte få, vilka det är kan jag inte på rak arm, men det står i den tråden 🙂

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

[Nattramn]
2015-05-27 20:36
#2

Hej, och tack för svar :)
Jag har kollat i mina Medaljer, men de har inte tänts.

Jo, vet åtminstone 2 man inte kan få längre.

Men Jojon verkar ju mystiskt att den inte har tänts, tror jag har loggat in över 50 gånger :P

[Nattramn]
2015-05-27 20:36
#3

Hej, och tack för svar :)
Jag har kollat i mina Medaljer, men de har inte tänts.

Jo, vet åtminstone 2 man inte kan få längre.

Men Jojon verkar ju mystiskt att den inte har tänts, tror jag har loggat in över 50 gånger :P

backpacker
2015-05-27 20:45
#4

Lägger upp en urklipp på det som saknas.

**1. Gapskrattet har slutat fungera att få eftersom Humorsidan inte finns längre!
2. Nomaden kan man inte få efter den nya mobiluppdateringen,
den medaljen fick man när man gick in i mobilversionen.
3. Fotografen har slutat fungera att få efter sista uppdateringen.
Finns ingen fotopärm att lägga sina bilder i längre.
4. Boomerangen sluta fungera ett tag efter den sista uppdateringen.
De som skulle ha fått den då är utan.

Sen har en del popuper slutat att fungera när man får .
Ex. Illern, Guldstjärnan, Blixten, Biologen,

**

Sen har vi tre till som vi inte vet om dom går att få. Responsen – ??? Snabelat – ??? Supportern – ???

Hoppas att någon av programmerarna vill ordna till dom här förargliga felen som gör att vi inte kan få vissa Medaljer.

Resa är livet! Glad

leemland
2015-05-27 20:50
#5

Kontakta killarna bakom iFokus och berätta om medaljerna du inte fått men borde ha.

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

Taggeman
2015-05-27 20:54
#6

Kan ha blivit något fel/bugg vid inloggningen eftersom en del inte fått Boomerangen som också gäller inloggningar.

☀️🙂😃😛 😂🤪😎😇🎅😡 Medis på Fågelskådning 😟🥳🤔😴😈💣🌈✨🏆👍❤️🏅

………… 🦅 🦋 🐟 🐠 🐟 🦉 (^I^) 🦉 🐟 🐠 🐟 🦋 🦅

Annons:
[Nattramn]
2015-05-27 20:54
#7

Tack backpacker, det förklarade en del.

Tack leemland, det ska jag göra.

Råkan
2015-05-27 21:07
#8

Jag ska ha medaljen Boomerangen för mina inloggningar men har inte fått den än. 🤔

Letar i alla skrymslen o vrår här på iFokus. -< -< -< -< -< -< -<-<

Skorpion76
2015-06-02 19:28
#9

Humorsidan borde inte vara svår att starta upp igen och de andra som heller inte går att få borde de också jobba med.


** Energy Pethead **Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/

Upp till toppen
Annons: