Annons:
Etikettfel-och-buggar
Läst 754 ggr
VildaVittra
6/12/15, 4:23 PM

Bugg: Skrivrättigheter och automatisk moderering

Jag har fått ett och samma inlägg bortröstat fyra gånger samtidigt på ……. hur nu det gick till. Ingen admin har varit online, så det kan inte vara att de lagt tillbaka det. Har  ju då fått skrivförbud trots att det egentligen bara är ett inlägg, så en lite störig bugg.

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

Annons:
VildaVittra
6/12/15, 4:56 PM
#1

Och nu fick jag typ 7 pm om ett och samma inlägg. 😂

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

VildaVittra
6/13/15, 9:50 AM
#2

Ingen respons?

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

Niklas
6/13/15, 10:13 AM
#3

Det är lite svårt att säga något om det utan mer information. Skicka länkar i ett privat meddelande till mig.


Vänliga hälsningar, Niklas
Är du intresserad av runstenar och runristningar?

[[Boris Sager]]
6/17/15, 11:45 AM
#4

Ja, Vilda Vittra! Jag laste ditt inlagg forut. Alleles klart en bugg i systemet. Det ar ju meningen med iFokus att man ska kunna diskutera. Om man har olika uppfattnjngar ska inte det enbart orsaka skrivforbud. Sa trakigt det vore om alla hade samma uppfattning, da blev det ju ingen diskussion.

VildaVittra
6/17/15, 11:52 PM
#5

Hur kommer det sig att man inte får skriva vart en bugg dök upp (ser att det redigerats bort i TS), medans att diskutera mig och mina sajter namngivna i vidriga ordalag på denna sajt anses som helt okej av supportadmin (som till och med deltog i tråden)?

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

Honestyisdead
6/18/15, 1:03 AM
#6

Visa vilken tråd så tar jag bort det!

Annons:
Upp till toppen
Annons: