Annons:
Etikettstarta-sajt
Läst 2487 ggr
Snuttefia
6/30/15, 12:22 PM

Vill ha en ny sajt på ifokus!

Hej jag har funderat på en sak. Jag vill ha en ny sajt som heter något i stil med:
Du iFokus eller Jag iFokus eller så.

M.V.H Snuttefia

Annons:
Maria
6/30/15, 12:23 PM
#1

Vad skulle den handla om då?

Det är väl bara att knåpa ihop en idé och skicka in till "grabbarna".

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Snuttefia
6/30/15, 12:25 PM
#2

Tänkte att jag inte kan vara ensam om att inte veta vart jag ska lägga vissa inlägg.
Sidan ska väl vara menad som att man kan lägga sina egna inlägg där vad de än handlar om, lite som en profil eller så.

M.V.H Snuttefia

Maria
6/30/15, 12:29 PM
#3

Du menar en slags sajt där alla presenterar sig?

Med tanke på alla sajter som finns iFokus så kan det väl knappast vara så svårt att hitta en grupp där ens fråga passar?

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Honestyisdead
6/30/15, 12:31 PM
#4

Förstår inte vad du menar. Vad ska sajten handla om?

kvinnan
6/30/15, 12:37 PM
#5

Menar du en allt-i-allo sajt där man kan skriva om man inte hittar någon sajt där man tycker att ens inlägg passar?

I såfall har ju många sajter "off topic" där man kan skriva sådant som är utanför ämnet.

Snuttefia
6/30/15, 12:42 PM
#6

Ja något sånt ja, eller en sajt som är bara off topic eller en samlignssajt eller något

M.V.H Snuttefia

Annons:
Grace2009
6/30/15, 12:51 PM
#7

På livskvalitet och socialt stöd i fokus kan man ju prata om allt mellan himmel och jord till exempel. Kanske en av de sajterna passar dig?

Snuttefia
6/30/15, 12:52 PM
#8

Ah kanske det :)

M.V.H Snuttefia

Honestyisdead
6/30/15, 1:14 PM
#9

#6 Vet att andra försökt starta sajter om ingenting och fått avslag.

Cahira
7/29/15, 2:48 AM
#10

Kvinna iFokus har en del man kan ta upp om som handlar om allt om kvinnolivet också. Ensamhet om man känner sig ensam, ja det finns mycket. :)

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

jsson84
5/2/16, 2:42 PM
#11

hej! ny här och startat en sajt. hur gör jag för att dela den? eller få medlemmar?

du vet väl om att du är värdefull.

Honestyisdead
5/2/16, 3:31 PM
#12

#11 Gissar att den ligger på fria iFokus.

Du får skicka pm till sajtvärdar på iFokus andra sajter och fråga om du får skriva ett inlägg på deras sajt där du gör reklam för din sajt. Fråga alltid först.

Upp till toppen
Annons: