Annons:
Etikettfel-och-buggar
Läst 896 ggr
[Viking Ängel]
2015-07-07 23:34

Kommer inte in på min sida

Hej hej. Jag hade gjort en egen kontakt med namnet Vikinga Ängel, och kommer inte in på den sidan. Jag har försökt ändra lösenord och allt ändå står det att jag skrivit fel lösenord eller användarnamn. Och det har jag inte gjort. Jag har nu startat ett nytt konto under en annan mail adress. Men då jag har meddelanden i mitt andra konto så skulle jag gärna vilja ha hjälp att komma in där igen. Hällsningar

Annons:
VildaVittra
2015-07-07 23:44
#1

Du har avregistrerat det nicket. Som du ser i denna tråd är det klamrar runt nicket, då finns inte användaren kvar: http://utomjordiskt.ifokus.se/discussions/558a96e7ce12c41745006b6a-nwo-bryter-samman

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

[Viking Ängel]
2015-07-07 23:48
#2

Jaha ja det värkar stäma. Ja du får jag fortsätta med deta konto då, det märkliga är bara att det fortfarande inte går att registrera kontot på min mail som jag brukar använda. Det står att jag redan har ett konto på den mailen. Och då går det ju inte att registrera en nytt konto på den häller.

annia1
2015-07-08 00:24
#3

Viking Ängel det andra nicket Vikinga Ängel finns aktivt. Det nicket reggade du igår.

Om jag förstår dig rätt så har du skickat efter nytt lösenord  till det nicket, men att du inte kommer in i alla fall. Så jag föreslår då att du kontaktar niklas och ber han om hjälp.

.

[Viking Ängel]
2015-07-08 00:30
#4

Tack så mycket, ja det är riktigt. Då kontaktar jag honom.

Upp till toppen
Annons: