Annons:
Etikettfel-och-buggar
Läst 806 ggr
Aleya
2015-10-11 17:23

Uppladning av bilder(Problem)

Jag skulle ladda upp flera bilder i ett inlägg(inte i själva trådstarten, men i själva inlägg #1 efter  trådstarten)
Men kunde bara ladda upp en enda bild.

Har hört andra som har samma problem.

Så ville därför rapportera denna buggen.

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

Annons:
Mitchika
2015-10-11 17:29
#2

Jag slår ihop mitt inlägg med ditt, Aleya! 🙂

Kopierat från mitt inlägg: 

Det jag försöker göra är att lägga in flera bilder i samma inlägg/kommentar, separerade från varandra med några rader text. (Den aktuella tråden det gäller är den här: http://thesims.ifokus.se/discussions/56197ca78e0e7435a8002240-lancie-faces-aventyr-var-med-och-bestam?discussions-1) %C2%A0)

Helt plötsligt så fungerar inte det. Jag kan ladda upp EN bild och centrera den som den ska utan problem. Nästa bild, oavsett vart i inlägget jag försöker placera den, dyker inte upp i inlägget när jag laddat upp den. Jag får upp rutan för Bildtext och Position, men oavsett vad jag skriver eller inte skriver i den och försöker placera bilden så dyker den inte upp i inlägget. Ingenting händer, oavsett vad för bild jag försöker ladda upp (jag har testat flera olika). 

Det funkar utmärkt att ladda upp flera bilder i nya inlägg jag skriver eller i andra inlägg, men inte i kommentarsfältet till inlägget jag själv har skapat och länkar till ovan. 

Hur ska jag göra för att fixa det här? Funderar

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Inlägget är låst för nya kommentarer
Upp till toppen
Annons: