Annons:
Etikettövrigt
Läst 837 ggr
[Rhonda]
7/30/16, 10:17 AM

Inlägg syns inte i listan på Nya inlägg på iFokus.

Ibland när jag skriver ett nytt inlägg kommer den inte med i listan på 'Nya inlägg på iFokus.'

Detta inlägg syns i listan.

Annons:
Lia
7/30/16, 10:19 AM
#1

Kan det handla om en sajt utan värd? De inläggen visas inte.

[Rhonda]
7/30/16, 10:21 AM
#2

Hej! Sajterna har värd.

annia1
7/30/16, 1:52 PM
#3

Om du skrollar ner på sidan så ser du massvis med sajter och skriver man nytt inlägg på nån av dom sajterna så ska de synas under nytt inlägg.

Men iFokus har även rätt många sajter som ligger på sidan av och alltså inte finns med  nertill och skriver man på en sån sajt så syns det inte. 
Det kan vara så kallade föreningssajter, det är sajter som medlemmar startat som dom vill ha mer privat. Finns även sajter som har legat i listan, men av nån anledning blivit lyft, de syns inte heller. Sen så syns inte inlägg som är skrivna på sajter som ligger på fria.ifokus. 

Men finns sajten med nere i listan så ska den synas, gör den inte det så är det nåt fel.

.

[Rhonda]
7/31/16, 8:45 AM
#4

Det händer ibland på alla sajter na som jag  skriver i. Lite tråkigt faktiskt eftersom någon är kanske intresserad av mitt inlägg. Jag ska hålla räkning på hur ofta det händer.

Nu är kl 8.55 o detta inlägg har inte kommit med i listan. Kan det vara så att det är pga att många inlägg som skrivs samtidigt.

Har någon annan råkat ut för detta?

Herveaux
7/31/16, 9:05 AM
#5

#4 Menar du att ditt inlägg #4 inte kom med i listan? Det är bara nystartade trådar som syns i listan, inte varje inlägg som skrivs. 🙂


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

[Rhonda]
7/31/16, 9:12 AM
#6

#5 hoppsan det blev fel - du har rätt. hmmm - oldzheimers???  😂 eller för mycket choklad 😂

Annons:
Herveaux
7/31/16, 9:15 AM
#7

#6 Jag skyller på sommarvärmen när det blir galet.
That´s my story, and I´m sticking to it! 😎


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

[Rhonda]
7/31/16, 9:19 AM
#8

#7 Yepp! My point exactly - blame someone or something else. 😂

[MiraForever]
8/2/16, 8:58 PM
#9

För mig brukar det ta en stund innan den kommer när jag skriver ett inlägg.

Upp till toppen
Annons: