Annons:
Etikettövrigt
Läst 728 ggr
Carmarino
2016-11-25 09:43

Långsamt iFokus

Den senaste tiden har iFokus blivit långsammare och långsammare. Hela sidan "fryser" och man får vänta rätt länge innan det händer. När jag försökte scrolla på sidan fick jag meddelandet "ifokus.se is not responding due to a long-running script".

Gissar att en del av problemet är att det blivit fler och fler rörliga annonser som tar längre tid att ladda, men det är nog inte bara det som är orsaken. Ibland går det nämligen långsamt även när det inte finns några rörliga annonser på sidan, men inte lika mycket. Det verkar inte bero på datorn, för det är likadant om jag läser iFokus på mobilen.

Är det någon annan som har samma problem?


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Annons:
[Nomen Nescio]
2016-11-25 09:46
#1

#0 Ja!

Niklas
2016-11-25 11:42
#2

Är det på alla sidor? Vi har inte ändrat något så det kan vara en uppdatering av någon webbläsare som orsakar det.


Vänliga hälsningar, Niklas
Är du intresserad av runstenar och runristningar?

Carmarino
2016-11-25 13:22
#3

Det är på de flesta sidor. Ibland går det någorlunda snabbt, men inte lika snabbt som det brukade göra tidigare.

Har inte samma webbläsare i mobilen som i datorn, så jag tror inte på att det är någon uppdatering som är problemet. Dessutom har inte någon av mina webbläsare uppdaterats på rätt länge.

En annan irriterande sak, som nyligen börjat, är annonsen från C More, som dels är animerad och dels spelar upp ljud utan att man kan stänga av det. Väldigt störande.


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

[Nomen Nescio]
2016-11-25 13:36
#4

Jag har tillgång till två olika webläsare och tycker att problemen är rätt likartade.

Totum
2016-11-25 16:04
#5

Samma problem här. Igår eftermiddag och kväll var det hopplöst att komma in.

Upp till toppen
Annons: