Annons:
Etikettövrigt
Läst 1013 ggr
Pialinn
2/12/17, 6:36 PM

Komma in i gamla egna trådar

Jag skulle vilja komma in i en tråd från 2012 11 22 i amigurumi. Vill ha pdf mönstret som finns där. Även i tråd 2013 03 20. Hur gör jag?

Far ej fortare fram än din skyddsängel flyger!

Annons:
Honestyisdead
2/12/17, 6:50 PM
#1

Ovanför trådarna finns "sök" precis under bannern. Där kan du söka på trådnamnet. Gör det mär du är inne på rätt sajt. Eventuellt fråga på aktuell sajt om någon där kan hjälpa dig.

annia1
2/12/17, 10:11 PM
#2

Pialinn som jag förstår dig så är det två trådar som du endera har startat eller skrivit i och som du hittar i kategorin mina inlägg som finns nere till vänster. Jag har tittat på sajten och hittar ingen tråd som har det datumet som kan passa in på din beskrivning.

Och ska jag gissa så får du upp 401 rättighet saknas när du klickar på dom trådarna.  Är det så så har nån ansvarig tagit bort trådarna, så enda du kan göra är att kontakta de som är ansvariga och fråga dom. Tyvärr så är inte nån av dom särskilt aktiva, värden var inloggad i januari så prova att skriva till henne, sen får du ju vänta och se när hon loggar in härnäst.

.

Pialinn
2/12/17, 10:42 PM
#3

Ja jag får upp det meddelandet. Skulle gärna vilja ha pdf-mönstret. Varför togs mönstret bort?

Far ej fortare fram än din skyddsängel flyger!

annia1
2/12/17, 10:49 PM
#4

Pialinn den enda som kan svara varför trådarna är borttagna är värden på sajten. Så du får skriva till henne och fråga.

.

Pialinn
2/13/17, 5:16 PM
#5

Det vore bra om jag visste var jag hittar en adress till henne. Har tryckt både här o där på sidan, men icke……

Far ej fortare fram än din skyddsängel flyger!

annia1
2/13/17, 6:31 PM
#6

När du är inne på den sajten så klicka på "om sajten" som finns uppe i listen, den som är längst till vänster där är värden. Klicka på avataren/bilden så kommer du in på hennes sida och kan skicka pm.

.

Annons:
leemland
2/14/17, 4:38 PM
#7

HÄR hittar du "admin" på sidan.  Men värden har inte varit inloggad på lite mer än 1 månad. Och medarbetarna har tyvärr inte varit inne på 1 och 2 år. 😐

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

Pialinn
2/14/17, 11:58 PM
#8

Det är tråkigt när ingen bryr sej om "sin" sida mer. Det händer tyvärr väldigt ofta numera. Jag får försöka göra ett nytt pdf av det jag har men tyckte det var lättare att leta på "amigirumi" först. Tack snälla du för det du kunde hjälpa mej med. ⚘

Far ej fortare fram än din skyddsängel flyger!

leemland
2/15/17, 12:11 PM
#9

Du kan inte fråga Niklas eller någon av de andra grabbarna om han kan lägga till dig som Medarbetare eller så? För då kan du ju själv gå in och plocka fram filen . 
Eller be Niklas eller någon av dom andra grabbarna om de kan låsa upp trådarna.

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

annia1
2/15/17, 5:27 PM
#10

leemland jag kan förstå din tanke, men att bli tillagd som Medarbetare då bör man vara intresserad av att vara aktiv och sköta sajten. Och värden har inte varit frånvarande så länge så man ska inte gå över huvudet på den, inte än i alla fall.

Det att dom tar fram trådarna, kanske, men då får dom sen ta bort dom igen för det är ju ingen som vet varför dom är borttagna.

.

Pialinn
2/15/17, 5:51 PM
#11

Lemmland och Annia1 Jag har varit i den tråden i många år. Pga att jag bor i husbil, mest nere i Spanien o Portugal o vet inte om/när jag har tillgång till internet, har jag inte velat bli Medarbetare. Det är samma sak i trådar i "Virkning". Men jag besvarar alla frågor jag ser jag kan hjälpa mef.

Far ej fortare fram än din skyddsängel flyger!

annia1
2/15/17, 6:15 PM
#12

Pialinn det var inte personligt menat mot dig. Jag vet att du är aktiv på de sajterna när du har tid och att du är duktig. Och jag är säker på att värden skulle acceptera dig som Medarbetare om du pratar med henne om det. 

Men det är värden som bestämmer över sin sajt oavsett vad det gäller. Så killarna ska inte gå in och röra i dom bitarna mer än i undantagsfall. I det här fallet så har värden inte varit frånvarande så länge så att dom ska köra över värdens bestämmanderätt. Jag tror då att många värdar skulle börja fundera över om dom vill fortsätta vara värd på sina sajter. 

Jag vet att dom lagt till Medarbetare på andra sajter, men då har det varit så att värden varit frånvarande under väldigt lång tid och det har i de flesta fall funnits en tråd att sajten söker ny värd eftersom nuvarande är frånvarande. Och än så länge så stämmer det inte in på den sajten.

.

Pialinn
2/15/17, 7:45 PM
#13

Jag har blivit frågad o tackat nej. Tog inte illa upp på något vis. Får göra om de mönster jag har kvar till pdf. Inga problem, bara jobb

Far ej fortare fram än din skyddsängel flyger!

Annons:
leemland
2/15/17, 9:39 PM
#14

#10 Det stämmer det du säger. Men vet att TS kan virka/sticka och är intresserad av det också. Så tänkte lite därför. 

#13 Varför har dina trådar blivit låst? (ursäkta om jag frågar)

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

annia1
2/15/17, 10:21 PM
#15

leemland vet att det sista är riktat till pialinn, men jag skriver i alla fall. För jag är osäker på om du använder fel ord eller om du missförstått det som redan skrivits.

En låst tråd kommer man åt på samma sätt som andra trådar som ligger ute på en sajt, skillnaden är att i en låst tråd kan man inte skriva nåt mer.
De trådar som pialinn vill komma åt är borttagna (därför som 401 kommer upp) och pialinn vill ju också veta varför de är borttagna och det kan bara värden svara på.

.

Pialinn
2/16/17, 1:28 PM
#16

Dom kan vara borttagna för dom är gamla! Nu låser vi den här tråden!

Far ej fortare fram än din skyddsängel flyger!

leemland
2/16/17, 3:56 PM
#17

#15 Jo jag vet  hur det funkar med låsta trådar. De gick av bara farten att skriva låst😛 

#16 Okej. Konstigt att ta bort en tråd bara för den är gammal . Men alla gör ju olika 😛

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

Upp till toppen
Annons: