Annons:
Etikettönskemål-förslag
Läst 925 ggr
Cecilia.S
2017-04-22 15:03

ridsport.ifokus

Jag har kikat in på ridsport.ifokus ett tag, men jag har inte sett någon aktiv Medarbetare eller Sajtvärd där. Därför är sidan väldigt oaktiv och har en långt ifrån uppdaterad framsida. Hur gör ni med en sådan sida? Byter ni Sajtvärd om den nuvarande är oaktiv? Jag skulle gärna se att den sidan blir aktivare och blir en mer uppdaterad sida, med några som håller koll på att alla regler följs osv.

Ha en trevlig dag :)

En sockerfri Monster, en hund och en motocrossbana med f&f's. Bättre än så blir det inte.

Medarbetare på Ridsport & f.d. medarbetare på Akvariefisk

Annons:
Cecilia.S
2017-04-22 15:06
#1

Jag kan inflika med att sajtvärdens senast skrivna kommentar var publicerad under januari 2016.

En sockerfri Monster, en hund och en motocrossbana med f&f's. Bättre än så blir det inte.

Medarbetare på Ridsport & f.d. medarbetare på Akvariefisk

parsley
2017-04-22 15:15
#2

Med eller utan Sajtvärd och Medarbetare så verkar sajten vara aktiv i alla fall, med aktiva medlemmar, diskussioner och inlägg så gott som dagligen.

Cecilia.S
2017-04-22 15:55
#3

Ja den är inte helt död, men den är väldigt ouppdaterad med artiklar osv.

En sockerfri Monster, en hund och en motocrossbana med f&f's. Bättre än så blir det inte.

Medarbetare på Ridsport & f.d. medarbetare på Akvariefisk

Maria
2017-04-22 21:48
#4

Kan du inte kontakta medarbetarna? De verkar ju vara inloggade ofta.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Sollar
2017-04-23 00:30
#5

Jag skulle tro att sajtvärden skulle vara ok med att du tog över sajten, om det är det du vill, pga denna tråden

http://ridsport.ifokus.se/discussions/568ad4c48e0e746c85001f4a-ridsportifokus?4d7124f4b9cb462141047f0d-1

annia1
2017-04-23 01:39
#6

Cecilia.S  vet inte vilket jag ska svara på först.

Generellt sett så iFokus byter inte ut värdar på eget bevåg för värden är juridiskt ansvarig för sajten och värden har avtal med iFokus. Så det är ytterst sällan som iFokus lyfter/byter ut en värd mot dennes vilja. Även om värden är frånvarande så kanske den vill ha sajten kvar och då ska det mycket till för att iFokus ska agera. 

När det gäller artiklar så är det upp till varje sajt vilka artiklar dom vill ha så det är inget skäl för iFokus att agera. Och det finns gott om sajter som har gamla artiklar.

Det ovan gäller generellt för alla sajter/värdar.

Förutom den tråd som sollar hänvisar till så finns det en tråd på ridsport som är publicerad 2016-12-19 att det söks ny värd till sajten eftersom nuvarande är frånvarande. Så den som vill kan maila till iFokus och höra om dom kan ta över sajten.

.

Annons:
Cecilia.S
2017-04-23 08:14
#7

Tack för all respons :-) Jag ska ta kontakt med en av medarbetarna och se vad hon tycker.

En sockerfri Monster, en hund och en motocrossbana med f&f's. Bättre än så blir det inte.

Medarbetare på Ridsport & f.d. medarbetare på Akvariefisk

Upp till toppen
Annons: