Annons:
Etikettövrigt
Läst 970 ggr
Maria
6/6/17, 5:06 PM

Svårt att bifoga bilder

Jag brukar använda mobilen när jag ska bifoga en bild och det funkar så där….

Jag går in i mitt galleri och väljer bild och adressen lägger sig som den ska vid bifogad fil men jag får ofta göra 3-4 försök innan bilden kommer med och ibland går det inte alls.

Jag använder mobilversionen. Kan det ha någon betydelse?

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
annia1
6/7/17, 12:51 AM
#1

Har du kollat att sidan laddat klart innan du klickar på publicera. När man bifogar bild i mobilversionen så läggs länken dit rätt snabbt så det ser ut att bilden finns med, men för att bilden ska följa med vid publicering så måsten den blåa stapeln vara bort.

Om du tittar i tråden Ladda upp bilder så har jag lagt in en bild i inlägg 1 där som visar vart stapeln visas.

.

Maria
6/7/17, 9:47 AM
#2

Jag ska kolla detta tack.

I  länken så kommer det bara upp en liten blå fyrkant (bilden) och den går inte att klicka på.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

annia1
6/7/17, 2:55 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Prova en annan webbläsare, för för mig så kommer bilden upp oavsett webbläsare. Provade även mobilen. 

Det är en png-bild som ligger i den tråden. Provar att lägga in en som jag sparat om till jpg här.

.

Upp till toppen
Annons: