Annons:
Etikettskriva
Läst 2538 ggr
VeronicaKahlbäck
3/1/11, 1:17 PM

stor och fet text.

Hej!

jag har haft ett litet men irriterande problem ett tag nu.
Många av mina inlägg får stor samt fet text, minst en av tio.
jag klickar inte på något utan det bara blir.
Vet någon vad problemet kan vara?

Vänliga hälsningar Veronica

/ Veronica, sajtvärd för Iller.iFokus

Annons:
ANNIA
3/1/11, 1:44 PM
#1

Veronica möjligt att du tänkt dig ett utropstecken som blir om du håller ner shift och klickar på siffran 1. Men istället för shift så har du hamnat på ctrl knappen.

Nu ska jag inte säga hundra men har för mig om du då trycker ctrl och siffran 7 så ska texten bli ok. Möjligt att du får markera hela texten innan du trycker ctrl 7.

VeronicaKahlbäck
3/1/11, 2:24 PM
#2

tror det faktiskt kan stämma, fast det är när jag ska skriva svar till ett inlägg; tex. #3. sitter ofta vid en mini-pc och där sitter knapparna lite annorlunda, så det missas en hel del:)
tack för hjälpen!

/ Veronica, sajtvärd för Iller.iFokus

VeronicaKahlbäck
3/1/11, 2:25 PM
#3

Det som är lite tråkigt att skillnaden på texten inte syns förrens den är postad.

/ Veronica, sajtvärd för Iller.iFokus

ANNIA
3/1/11, 7:30 PM
#4

Vad har du för webläsare i din mini-pc. För i firefox och tror även IE så syns det direkt i skrivrutan åtminstone på vanlig stor dator.

När du ser det efteråt så kan du ju gå in och redigera. Men då får du troligen markera hela texten och sen trycka ctrl+ 7 Tror i alla fall att det ska gå att ändra i efterhand. Inte testat.

VeronicaKahlbäck
3/1/11, 7:37 PM
#5

I den lilla har jag IE men har inte haft problem en endaste gång nu när jag vet vad jag gjorde konstigt!:)

/ Veronica, sajtvärd för Iller.iFokus

ANNIA
3/1/11, 7:53 PM
#6

Du har haft fingrarna på rätt ställe då. Flört

I IE tror jag det ska synas i alla fall som sagt på vanlig stor, mini borde ju vara lika. Men ska inte säga hundra.

Annons:
Upp till toppen
Annons: