Annons:
Etikettmeddelanden
Läst 1468 ggr
MoaL
2010-12-21 21:06

Försvinner meddelande-funktionen..

.. För icke-betalande ifokus-medlemmar? Det är en medlem som sa att h*n hade hört det, fast jag måste i sådana fall ha missat det totalt. Kan medlemmen ha missuppfattat, eller stämmer det?

Tack på förhand.

Mvh,
Moa
Sajtvärd på Eremitkräftor och Snäckor

Annons:
AnneN
2010-12-21 23:32
#1

Det tror jag inte stämmer, har iallafall inte hört något om något sådant.

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

ANNIA
2010-12-21 23:32
#2

MoaL det är inget jag hört. Och har svårt att tänka mig att dom plockar bort den helt för dom utan plus. För pm är ju så att säga en basfunktion.

Däremot så finns det en kategori i meddelande-boxen. Olästa meddelanden, som egentligen bara är tänkt för dom med plus.
Och sen är det ju så att utrymmet är begränsat för dom utan plus så dom måste ta bort meddelanden lite då och då i inkorgen för att kunna läsa nyinkomna meddelanden.

MoaL
2010-12-22 00:21
#3

Nå, tack och lov, jag blev en stor aning orolig där. :P Meddelandefunktionen ska ju kunna användas av alla, det är ju där man ska kunna lösa privata diskussioner och tjafs, och kunna utbyta personliga uppgifter (adress, telefonnummer, o dyl) om det skulle behövas, och så vidare. :)

Olästa meddelanden är väl meddelanden man själv har skickat som inte har blivit besvarade? Inte för att jag förstår varför just den funktionen skulle vara så viktig att den måste vara till för de med plus, men då är det ju lugnt. :)

Tack så mycket för era svar. :)

Mvh,
Moa
Sajtvärd på Eremitkräftor och Snäckor

ANNIA
2010-12-22 14:29
#4

MoaL olästa meddelanden är såna som du inte öppnat. När du öppnat dom och ev uppdaterat sidan så försvinner dom från den kategorin, eller ska göra det i alla fall.

MoaL
2010-12-22 14:40
#5

När jag klickar på mina olästa meddelanden kommer det upp meddelanden som är skickade från mig och som är obesvarade av mottagaren. De som är olästa av mottagarna är fetstilta. Där finns även meddelanden från andra som är lästa och i de flesta fallen besvarade, så det ser ut precis som i min inkorg, förutom att även mina egna skickade och obesvarade inlägg finns där. :)

Mvh,
Moa
Sajtvärd på Eremitkräftor och Snäckor

ANNIA
2010-12-22 14:57
#6

Dom som är fetmarkerade och obesvarade är det själva  välkomstmeddelandet som gått iväg till medlemmarna på din sajt. Har för mig att jag läst det förut att nån värd sagt att dom finns fetmarkerade. Och hur det systemet med välkomstmeddelanden funkar vet jag inte.

Som det är idag så kan du inte se om mottagaren bara har läst det pm du skickat.

Dom andra som är markerade som lästa och till och med besvarade. Vet att jag själv fick tillbaka pm i olästa kategorin här förut när det var fel på pm-boxen.

Annons:
Upp till toppen
Annons: