Annons:
Etikettstarta-sajt
Läst 3150 ggr
Cochon
2010-10-27 21:06

Bågskytte & kniv kastning

Halloj halloj!

Jag undrar lite om det finns någon som är intresserad av att Starta en sajt med Bågskytte i fokus & en med kniv i fokus. Med bågskytte hoppas jag att alla fattar vad jag menar, med Kniv i Fokus då menar jag inte något negativt att man ska sitta och berätta om hur man dödar någon bäst med en kniv eller så. :P Jag menar kniv kastning då. Jag tycker båda sakerna är super intressant, men någon expert på ämnet är jag inte. Inom kniv kastning har jag ingen större erfarenhet, inom bågskytte kan jag lite mer men klassas nog som nybörjare under båda kategorierna.

Är någon intresserad av att starta någon sajt?

Mvh 'Cochon'

Söker du ett annorlunda armband? Eller kanske ett mobilfodral eller en rem? Kolla gärna in på min shop eller skicka iväg ett PM.
Glöm inte gilla min facebook sida för mina trådar. 👋

Annons:
Cochon
2010-11-04 18:24
#1

Snyft, var ideén så dålig… :'(   Puffar upp tråden lite. :P

Söker du ett annorlunda armband? Eller kanske ett mobilfodral eller en rem? Kolla gärna in på min shop eller skicka iväg ett PM.
Glöm inte gilla min facebook sida för mina trådar. 👋

AnneN
2010-11-04 21:28
#2

Inte alls en dålig idé, men kanske svårt att hitta någon här inne som vill/kan starta en sådan sajt… Men om det finns någon klubb inom detta så kanske det finns någon i klubben som kan & vill starta en iFokus sajt i ämnet? Glad

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

ANNIA
2010-11-04 22:35
#3

Cochon jag försökte komma på om det finns nån sajt på iFokus som tar upp om det. Den jag kan komma på så här medeltiden. Det är den enda som jag kan komma på som tar upp nåt som åtminstone påminner om det. Kanske kika in där och se om det finns nåt som du tycker är intressant eller om någon där är intresserad att starta en sån sajt.

Cochon
2010-11-07 13:10
#4

Hehe, usch så komplicerat och leta upp folk, hoppades på att någon skulle läsa detta och bara Starta en sajt. Så lat är jag ^.^

#3 Får kolla in på medeltids saken och se om någon är intresserad. :P

Söker du ett annorlunda armband? Eller kanske ett mobilfodral eller en rem? Kolla gärna in på min shop eller skicka iväg ett PM.
Glöm inte gilla min facebook sida för mina trådar. 👋

Upp till toppen
Annons: