Annons:
Etikettstarta-sajt
Läst 2398 ggr
profca
10/9/10, 9:11 PM

Ersättning för sajtvärd?

Någonstans hörde jag att sajtvärdar får en liten inkomst, är det sant? De hjälper ju trots allt till att dra besökare till iFokus och borde väl kanske kunna få del av vinsten. Jag tror nu inte att det rör sig om några stora summor och att det antagligen måste basera sig till del på hur flitig man är och hur stor sajt man har.

Är det någon som kan berätta för mig om det är sant och i så flal hur det funkar?

Med vänliga hälsningar

Per

Annons:
Maria
10/9/10, 9:45 PM
#1

Det är inte sant.Glad

Det handlar bara om rent intresse och ideell verksamhet om man nu vill kalla det så.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

profca
10/9/10, 9:48 PM
#2

ok då vet jag :) tack för svar

Alex
10/9/10, 10:26 PM
#3

iFokus går inte med vinst i nuläget. Skulle det dock i framtiden gå med stor vinst är det väl inte omöjligt att sajtvärdar till större sajter kan få smaka på en del av det… Men det lär dröja, om det händer. Glad

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

AndersE
10/10/10, 10:57 AM
#4

#0 Som nämns ovan finns det ju en möjlighet. iFokus är ju tänkt att vara ett kommersiellt företag med intäkter från reklam och extratjänster. Om en sajt går med vinst kan värden få en liten del.

Jag vet inte att detta har hänt. Det skulle i så fall vara någon av de allra största sajterna.

Upp till toppen
Annons: