Annons:
Etikettövrigt
Läst 1922 ggr
rumpino
6/22/10, 10:01 AM

Historik?

jag har noterat att gamla inlägg försvinner med tiden, finns det någon uppskattning över hur länge de ligger kvar?

btw - ag ligger nere, igen.

mvh

Annons:
AndersE
6/22/10, 12:39 PM
#1

#0 Meningen är att de inte ska försvinna, men det finns fler som upplevt detsamma som du.

ANNIA
6/22/10, 10:45 PM
#2

rumpino vilka inlägg menar du. Dom som du kan hitta i "mina inlägg" i kolumnen till vänster eller "inlägg" som finns på din personliga sida.

rumpino
6/23/10, 11:27 PM
#3

#2 gamla inlägg jag skrivit för länge sedan. tidigare tror jag de fanns i 'mina inlägg'

ANNIA
6/24/10, 12:23 AM
#4

Ok. Jag antar att du kollat så att du vet att dom trådarna finns kvar på den aktuella sajten. Har du nån aning om ungefär hur gamla dom var/är för som AndersE säger så ska dom inte försvinna.

rumpino
1/5/11, 9:51 PM
#5

nu blev det så igen. söker efter ett gammalt inlägg på resegruppen, där jag skriver om reseguider. finner det ej o söker på egna inlägg men kan ej hitta det.

däremot märker jag att gamla inlägg försvinner, de finns kvar i googles cache(?) men är borta. scrolla ned här så ser ni.

rumpino
1/5/11, 9:53 PM
#6

det jag avser är alltså när det står Äldre inlägg - Ett fel har inträffat

Annons:
Ulla
1/5/11, 10:13 PM
#7

De ska inte försvinna. Är du säker på att de inte blivit borttagna av moderator?

Sajtvärd för Keramik ifokus

_
_

AndersE
1/5/11, 10:30 PM
#8

Jag tror det handlar om borttagna inlägg.

AndersE
1/5/11, 10:31 PM
#9

Fast det finns inga borttagna inlägg skrivna av rumpino på resor.ifokus.

ANNIA
1/6/11, 1:50 AM
#10

Rumpino nu vet jag inte riktigt om jag förstår vad du menar.

Om jag klickar på rubriken äldre inlägg kommer det upp att en tråd är borttagen men jag har ingen aning om vilken tråd som är borttagen. Går jag på cash-länken så finns det en tråd markerad, billigaste länderna. Det bör inte vara den som avses som borttagen då siffrorna i adressfältet inte stämmer överens med siffrorna i adressfältet på tråden billigaste länderna.

Tråden billigaste länderna.  finns ju kvar på resor. Jag var in i kategorin övrigt och bläddrade bakåt till den 24/5 som syns på googleträffen och där ligger tråden och jag får upp den som jag ska.

Är det någon annan tråd än den du letar efter så kan du väl tala om vad den heter så kan jag kika om jag hittar den.

Vad och på vilket sätt google indexerar grejer har jag dock ingen aning om.

Men tyvärr så verkar det finnas en bugg som gör att man kan tappa trådar från sin inläggslista. Men är den inte borttagen från sajten så ska man kunna leta reda på den genom den tråkiga bläddringen.

ANNIA
1/6/11, 2:14 AM
#11

Lägga till. Såg att det fanns ett till med "äldre inlägg". Och på den cash- träffen heter den markerade tråden Alla inrikesresor på en sajt. Var in under kategorin sverige och där finns även den tråden kvar och jag får upp den som jag ska.

Och samma där att det bör inte vara den som avses som borttagen.

rumpino
1/6/11, 7:17 PM
#12

Annia - jag var nog lite oklar =)

jag sökte efter ett gammalt inlägg av bla mig där vi skriver vart man finner bra reseguider på nätet. jag fann ej det och började söka. sökte först på reseguider med div olika möjligheter, sen mitt eget namn.

fann inget men såg andra konstigheter när jag sökte på mitt eget namn så det blev kanske två frågor i en

ANNIA
1/6/11, 8:27 PM
#13

Ok. Ja google har sina egna "hyss" så ibland blir man fundersam.

Annons:
Upp till toppen
Annons: