Annons:
Etikettfel-och-buggar
Läst 1431 ggr
JohannaEkroth
5/8/10, 8:42 PM

Ctrl+C - Ctrl+V Firefox

Jag som är van IE användare har råkat ut för ett irriterande problem i Firefox som enbart finns på iFokus. Jag kan inte kopiera texter och klistra in texter med Ctrl+C och Ctrl+V i editor rutorna.

*hjälp*

Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else

Annons:
ANNIA
5/8/10, 9:38 PM
#1

Johanna Finns ett par alternativ.

Markera det du vill kopiera. tryck Ctrl+c. sen högerklicka med musen och välj klistra in.

Eller markera det du vill kopiera. Högerklicka med musen över det och välj kopiera sen högerklicka och väljer klistrain.

Om du vill kopiera en hel sida så högerklicka med musen och välj markera allt, sen väljer du tex Ctrl+ c. Sen högerklicka med musen och välj klistra in.

Hoppas du förstod hur jag mena.

JohannaEkroth
5/8/10, 9:46 PM
#2

#1 Tack för ditt svar. Skrattande Jo jag förstod vad du menade, men då jag är ett stort "fan" av kortkommandon så hade jag hoppats på ett annat svar. Foten i munnen

Nu har jag kommit på vart min kopierade text tar vägen. När jag har tryckt Ctrl+C för att kopiera och så ska jag klicka ctrl+V så kommer det upp en ruta där jag först ska ctrl+V klistra in texten innan jag kan infoga den på ett annat ställe med hjälp av en infoga knapp som finns i rutan. Vore trevligt att slippa denna ruta. Någon som har en aning om jag kan slippa den?

Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else

ANNIA
5/8/10, 9:55 PM
#3

Det kan jag tyvärr inte hjälpa dig med. Utan det är nog snarare en fråga för datorn iFokus.

JohannaEkroth
5/8/10, 10:03 PM
#4

Okej, då beger jag mig iväg dit. Skrattande

Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else

Upp till toppen
Annons: