Annons:
Etikettfel-och-buggar
Läst 1232 ggr
Ylva-Li
4/7/10, 6:05 PM

Länkproblem

Sen ett tag tillbaka har jag haft lite problem när jag lägger in länkar i meddelanden. Jag vill gärna inte ha ett mellanrum mellan länkarna.
Dvs såhär:

Länk1

Länk2

utan såhär:
Länk1
Länk2

Vilket man ju får om man trycker shift+enter när man byter rad. Det har funkat förut, men nu stannar länken kvar om jag har "Länk1" som en länk. Så länk2 får alltså samma länk som den första. Om nån hänger med? Länken bryts bara om jag enbart trycker enter, och således får ett mellanrum, som ex.1, som jag inte vill ha.
Eftersom jag ofta lägger in länkar i ett meddelande lite nu och då, (Blogglänkar som jag uppdaterar) så är det lite smått irriterande förstås. :) Har testat i flera olika browsers, men samma problem. Förut fungerade det enbart i chrome, men nu får jag inte till det där heller.

Är det här ett problem som man vet om? Går det att göra nåt åt det?

//Ylva-Li 

 || Studio Li (foto) ||

Annons:
ANNIA
4/7/10, 6:38 PM
#1

Ylva-Li jag vet inte om detta är ett fel på iFokus eller inte. Men om du skriver all text först och gör länkar det sista du gör. Får du det inte som du vill ha då.

Ylva-Li
4/7/10, 7:47 PM
#2

Mycket möjligt. Men då får jag skriva om all text varje gång jag vill uppdatera i tråden, och det har jag ingen större lust med. Flört

Vi har en tråd på vårt forum med allas bloggar. När det kommer nya så lägger jag in dem i första inlägget. Därav känns det lite jobbigt att behöva skriva om allt varje gång. :)

//Ylva-Li 

 || Studio Li (foto) ||

ANNIA
4/7/10, 7:52 PM
#3

Om du bara lägger till några punkter efteråt då som du inte markerar.

Så att det blir att se ut så här. Länk1…

Ylva-Li
4/7/10, 11:37 PM
#4

#3 Ska testa. :)

//Ylva-Li 

 || Studio Li (foto) ||

Upp till toppen
Annons: