Annons:
Etikettfel-och-buggar
Läst 1555 ggr
april4
6/5/09, 6:51 PM

Inlägg i Bakverk

Det går inte att skicka inlägg i Bakverk i Fokus, men på Alternativa Behandlingar går det bra. Nån som vet,varför?

Annons:
AnneN
6/5/09, 7:44 PM
#1

Vad händer då du försöker?

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

april4
6/7/09, 8:29 AM
#2

När jag försöker svara på ett inlägg, ja det händer ingenting

april4
6/7/09, 9:11 AM
#3

Jag har provat idag med, men det funkar inte. Tråden heter Marängtårta. Kan inte besvara en fråga i den tråden.

Niklas
6/7/09, 11:04 AM
#4

Vad har du för webbläsare?


Vänliga hälsningar, Niklas
Är du intresserad av runstenar och runristningar?

april4
6/7/09, 10:35 PM
#5

jag har  IE7

Niklas
6/7/09, 10:36 PM
#6

Okej, den brukar fungera. Har du möjlighet att prova från någon annan dator?


Vänliga hälsningar, Niklas
Är du intresserad av runstenar och runristningar?

Annons:
april4
6/7/09, 11:21 PM
#7

Tyvärr inte. Jag har haft samma  problem en gång tidigare, med samma resultat.

ANNIA
6/7/09, 11:49 PM
#8

Det verkar som det blivit nåt fel i den tråden. Jag försökte precis med IE7 posta ett inlägg där men det gick inte. Det hände ingenting mer än att den där gula triangeln nere i vänstra hörnet, att det var fel på sidan, kom upp när jag tyckte på skickaknappen.

Jag ser dock inte att det ska vara nåt fel i den tråden.

april4 du kanske kan svara i den andra tråden som tramptass startat just för att inte heller hon kan skriva i marängtråden.

Tramptass tråd heter. Svar till tråden Marängtårta..

ANNIA
6/7/09, 11:59 PM
#9

Det funkar att skriva med firefox i tråden Marängtårta. Precis skrivit ett inlägg med den och lagt in länken till den andra.

Niklas
6/8/09, 11:21 AM
#10

I den tråden har någon klippt in text från en annan plats och då har det kommit in koder som inte ska vara där. Det är till 99 procent orsaken.


Vänliga hälsningar, Niklas
Är du intresserad av runstenar och runristningar?

april4
6/8/09, 7:18 PM
#11

Då är det nog jag själv som är orsaken till det. Har lagt in receptet som jag tidigare har kopierat från en tidning och som jag haft i min receptsamling på datorn och tydligen så fanns det med koder som inte ska va med. Hur ska man kunna veta sånt. Ber så himla mycket om ursäkt för besväret jag orsakade.

ANNIA
6/8/09, 8:52 PM
#12

april4 inte behöver du be om ursäkt för det. Det är sånt som händer.

För det mesta fungerar det alldeles utmärkt att kopiera och klistra in hit på iFokus men ibland så får man med sig felaktiga koder. Du har säkert stött på trådar där högra kolumnen ligger i själva tråden, det är typiskt hur det blir att se ut när det finns felaktig kod med.

För att undvika det. Om jag kommer ihåg rätt så ska det inte uppstå såna problem om man kopiera från anteckningar istället för word.

Och det är nog snarare konstigt att det inte händer oftare då det ganska ofta klistras in nåt nån annanstans ifrån.

april4
6/9/09, 8:34 AM
#13

Tack det var snällt sagt. Ha en fin dag ANNIASkrattande

Annons:
Upp till toppen
Annons: