Annons:
Etikettönskemål-förslag
Läst 1146 ggr
Andina
2009-03-25 16:35

Går att nåla under resp rubrik?

Betr nålade trådar undrar jag om det är möjligt att nåla trådar under resp rubrik - inte enbart under "senaste inläggen"?

Det vore kanske en bra lösning för att kunna hålla dem (de nålade trådarna) något sånär synliga på det sättet.

Då skulle man under "senaste inläggen" kunna ha en nålad tråd som hänvisar till/informerar om att det finns nålade trådar under de olika rubrikerna… Och på det viset "minimera" antalet nålade trådar i "senaste inläggen"…

Om inte detta går - så kanske frågan ska skickas till 'support' för ev utveckling…

(I forumet där jag oftast befinner mig finns många nålade trådar - för att det är mkt hög aktivitet i forumet…)

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Annons:
AnneN
2009-03-25 17:20
#1

Jag förstår hur du menar, i dagsläget går det inte att göra så. Alla nålade trådar hamnar i senaste inläggen, men de hamnar även överst i den kategori den är placerad i.

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

ANNIA
2009-03-25 23:29
#2

Andina som anne säger så går det inte idag.

Men ni kan göra på ett annat vis. Skapa en artikel med länkar till alla trådar som ni egentligen vill ha nålade. Den kan ju sen fyllas på eller rensas vartefter behov. Och när det ändras i artikeln så går det under några dagar ha en extra nålad tråd som talar om att det blivit ändringar. Det går ju även att ha den aritkeln låst så att ingen annan kan skriva kommentarer i den och på det viset hålla den ren med enbart information.

På det viset så har ni för det mesta en tråd nålad bara ibland två.

Upp till toppen
Annons: