Annons:
Etikettönskemål-förslag
Läst 1153 ggr
Asfaltsblomma
2009-02-25 15:27

Ljudfiler?

Jag är ny här sen mindre än en vecka tillbaka. Tycker det här är en fantastisk sajt. Har redan blivit lite klokare Flörtav all ny kunskap. MEN det finns en sak jag saknar här, att kunna lägga ut egna/lyssna på andras ljudfiler. Om man t ex har skrivit en text/dikt/artikel/novell el dyl som skulle förstärkas av att författaren själv läste, eller om man skrivit egen musik/sånger, som man vill dela med sig av. Det skulle, tycker jag, göra ifocus ännu mer komplett.

Glad att ha hittat hit.

Asfaltsblomma

Annons:
AnneN
2009-02-25 17:28
#1

Om man lägger in sin ljudfil på youtube först så kan man därifrån lägga in den i ett inlägg på iFokus.

Tror dock det bara är de som valt att köpa iFokus Plus som kan lägga in dem direkt i inläggen.

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

johan
2009-02-27 16:11
#2

Hej,

om du lägger ljudfilen någon annanstans kan du enkelt länka in den på iFokus genom att klistra in adressen till den i fältet för Video-Url i inläggen.

För film visas för vissa videotjänster filmen direkt i inlägget. För mp3-filer visas en liten musikspelare och för annat visas bara en länk till ursprungsfilen.

Mvh // Johan

Född vid 334.00 PPM

[SvenA]
2009-03-03 14:51
#3

Jag som läser med skärmläsare vill inte ha ljudfiler direkt i inläggen dessa stör nämligen ut skärmläsaren

Så det är bättre med en länk som man kan välj själv

Upp till toppen
Annons: