Annons:
Etikettinsider-och-andra-betaltjänster
Läst 1519 ggr
Musiken
2/6/09, 4:18 PM

iFokus Plus utlandet

Hej!

ar boende i utlandet (UK) och undrar om det da ar omojligt att skaffa iFokus Plus eftersom jag inte har nagot svenskt mobilnummer? Finns det ingen mojlighet att bestalla det genom mail eller liknande?

Annons:
ANNIA
2/6/09, 4:23 PM
#1

Som det är idag så går det bara med svenskt. Men det finns andra som önskar samma sak så det kommer nog det också så småningom.

Musiken
2/6/09, 4:30 PM
#2

Ok, far hoppas pa det :)

willas
9/11/09, 6:07 PM
#3

Här är ännu en utlänning (Finland), som gärna skulle vara plusmedlem.

Fast jag har en kompis i Sverige - måste jag be henne att offra 50 kronor i kvartalet på mig…

ANNIA
9/11/09, 7:50 PM
#4

willas kan du inte skicka henne pengar då. Kom bara ihåg att lägga till något extra eftersom även operatören tar nån krona. Och om du inte vill hålla på och skicka varje kvartal så kan du skicka för ett helt år på en gång. Alltså 200 + op avgift.

[Asta]
9/13/09, 2:41 AM
#5

Det kan behövas andra sätt även för svenskar. Både maken och jag har t.ex. bara jobbmobiler och då kan man inte betala för sånt här.

ANNIA
9/13/09, 1:10 PM
#6

Asta det är nåt som ligger på önskelistan för flera. Men det är nog inte så enkelt att införa ett system som är lika enkelt för alla som sms är. För sms sköter sig ju självt.

Du har inte nån vän du kan betala för att få skicka sms. Eller har du frågat din arbetsgivare om dom kan dra det på lön. Eller ett tredje alternativ funderat på att skaffa ett eget simkort som du bara byter till vid tillfällen när du vill betala med sms för nåt helt privat med mobilen och då tänker jag inte bara på plus utan det finns väl andra sms som du inte heller kan använda din jobbtelefon till.

Annons:
[Asta]
9/13/09, 1:23 PM
#7

Annia - om jag ska vara ärlig så känns det inte så viktigt för mig att jag vill ha ett sim-kort till. Jag är väldigt nöjd med min jobbtelefon och detta är första gången jag har haft ett behov att göra något sådant här. Arbetsgivaren tillåter inte sådanthär. Privata SMS är OK för oss att skicka för övrigt så länge det är inom rimlighetens gräns.

Att använda en väns telefon vill jag nog helt enkelt inte.

Det är inte som så att det är superviktigt för mig, det var mer att jag ville säga att det är ett problem inte bara för utlandssvenskar. Går det inte att fixa något med Paypal?

ANNIA
9/13/09, 1:33 PM
#8

Asta jag har ingen aning hur paypal fungerar. Det bör ju helst vara ett system som sköter sig helt självt så att killarna inte behöver göra nåt manuellt för så länge dom har vanliga arbeten så måste såna funktioner gå på automatik.

[Asta]
9/13/09, 1:42 PM
#9

Som sagt Annia  - det är inte så jätteviktigt Glad

AnneN
11/20/09, 3:06 PM
#10

Nu finns möjlighet att betala för iFokus Plus via bankgiro!

Läs mer här.

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Upp till toppen
Annons: