Annons:
Etikettfel-och-buggar
Läst 1283 ggr
[ngupa]
3/13/11, 1:14 PM

kan inte infoga bild?

jag kunde fram tills idag lägga in bilder i ett inlägg, men något har hänt, vad?

Det bara tugar och tuggar. Jag använder firefox, men provade i IE och det gick inte heller.

Som Medarbetare är det ju viktigt för mig att kunna lägga upp foton på recpeten.

Annons:
[ngupa]
3/13/11, 1:17 PM
#1

nu tuggar det inte längre, nu blir jag stoppad sår det??

ANNIA
3/13/11, 1:21 PM
#2

ngupa för tillfället är det problem att lägga in bilder. Det du kan testa att dra ner storleken rejält så den ligger under 1MB kanske även mindre än så och se även till att det inte finns Å Ä Ö i namnet.

[ngupa]
3/13/11, 1:25 PM
#3

aha!! det förklarar saken TACK!

[ngupa]
3/13/11, 1:27 PM
#4

kan ajg fråga  här om det också är segt med laddningen av själva text rutan, då det tar lång tid för den att dyka upp?

[YlvaP]
3/13/11, 1:31 PM
#5

Åh det förklarar varför jag inte heller kunde ladda upp några bilder.

ANNIA
3/13/11, 1:32 PM
#6

ngupa Du kan fråga vad du vill här på support när det gäller iFokus.

Det jag kan säga generellt gällande IE är att den tar längre tid på sig i långa trådar, gällande allt då. IE är värre i nya versionen än i gamla men dom jobbar på att få bort det för den ska ju funka den med. Men tyvärr kan jag ju inte säga när det är fixat.

Annons:
[ngupa]
3/13/11, 1:35 PM
#7

jag använder nu firefox. jag provade med IE för att se om det blev bättre…. vilket det inte blev så. Nu kommer aktuell bild in och det var Å som var felet.

men ska firefox också vara seg med att ladd textrutan?

ANNIA
3/13/11, 1:39 PM
#8

När det gäller textrutan så brukar den komma fram som den ska. Kan nog vara nån enstaka gång som det även strular i firefox. Men jag har inte märkt att det är så ofta.

[ngupa]
3/13/11, 1:43 PM
#9

min tar säkert ett par sekunder extra från att tråden har alddats till att textrutan dyker upp varje gång… konstigt.

ANNIA
3/13/11, 1:48 PM
#10

Det är nog i så fall också sånt som kommer rätta till sig när prestandan ökas för IE så ökas det ju för alla. Jag har dock inte reagerat på att textrutan tar extra tid på mer än enstaka gånger.

[ngupa]
3/13/11, 1:52 PM
#11

ok, då skaffar jag mig bara tålamod då Glad

ANNIA
3/13/11, 1:54 PM
#12

Ja det behöver nog vi alla lite extra av lite till mans idag. Flört

Denna kommentar har tagits bort.
Annons:
Upp till toppen
Annons: