Annons:
Etikettövrigt
Läst 1126 ggr
monsi
2011-03-24 08:56

Kommer dessa saker att komma tillbaka?

undra över vissa saker jag saknar om de kommer komma tillbaka.

När man gick in på en sajt kunde man klicka på mina inlägg o se vilka inlägg man gjort på den sajten.

Lika man kunde gå in o se diskutioner o inlägg på där det nu visas uppdaterade inlägg.

När man gick in på medelande kunde man se när ens vänner senast varit inne eller om de var inne.

Saknar flera funktioner men kommer inte i håg alla nu.

Hoppas de kommer tillbaka.

Har den stora turen att få bo med en hittekatt!Tungan ute

Utan djur är livet inge kul!Glad

Annons:
AnneN
2011-03-24 13:12
#1

Listan med Mina inlägg kommer att komma tillbaka.

Jag förstår inte riktigt vad du menar med det att man kunde gå in och se olika diskussioner och inlägg.

Hur det blir med att kunna se när ens vänner senast var inne vet jag inte, men jag hoppas att det kommer tillbaka så småningom.

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

monsi
2011-03-24 13:21
#2

Där det nu står uppdaterade inlägg där kunde man innan gå in o se flera trådar än de tre som visas i fönstret.

Har den stora turen att få bo med en hittekatt!Tungan ute

Utan djur är livet inge kul!Glad

ANNIA
2011-03-24 13:29
#3

monsi när det gäller vänner. Vet inte heller om det kommer komma tillbaka nån tidangivelse när man online senast. Men du har en länk längst upp i meddelandeboxen där det står inloggade just nu. Klickar du där så ser du om dom är online just nu. Och som det är nu så ligger man bara kvar i systemet ca 15 min efter utloggning så det är "färskvara".

Honestyisdead
2011-03-24 15:32
#4

#2 Om du går in på din sida, så finns där en flik som heter inlägg, där kan du se fler trådar du skriver i.

monsi
2011-03-24 15:39
#5

Betyder mycket jobbigare att hitta, innan behövde man inte byta sida utan det var bara att klicka så dök de up!

Har den stora turen att få bo med en hittekatt!Tungan ute

Utan djur är livet inge kul!Glad

Honestyisdead
2011-03-24 15:42
#6

Håller med dig!

Annons:
Upp till toppen
Annons: