Annons:
Etikettönskemål-förslag
Läst 1490 ggr
Gottfridsson
4/24/11, 3:08 PM

Textrutan när man drar muspekaren över

När man drar muspekaren över ett inlägg (spalten till vänster), så kommer en textruta upp som upprepar inläggets rubrik.

Skulle det inte gå att ordna, så att denna textruta istället meddelar under vilken av rubrikerna till vänster som inlägget ligger?

För mig som har lite svårt med nedladdning av "tunga" inlägg t.ex. trådar med många foton, skulle det underlätta betydligt om jag kunde se, innan jag klickar på tråden, att det är en fototråd och därför avstå att öppna det inlägget.

Visst finns det andra trådar med många foton, men ibland kan man gissa sig till det :-)

Hälsningar

Ammi

Annons:
AnneN
4/24/11, 9:24 PM
#1

Då det är långa rubriker så att stor del inte syns i vänsterspalten så tycker jag det är jätte bra att man får upp den där lilla rutan med hela rubriken.

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Gottfridsson
4/24/11, 11:52 PM
#2

Jo, men oftast (inte alltid) kan man gissa sig till vad inlägget handlar om, gm det man ser av rubriken.

Däremot är det många gånger svårt att gissa att det är en bildtråd, när man inte ser att inlägget ligger under rubriken Foto, Bilder eller den/de rubriker dessa inlägg ofta kommer under.

Många gånger kan inläggets egen rubrik kan se intressant ut, men innehållet är kanske inte det man tror och då skulle placeringen av inlägget kunna vara en vägledning.

Hälsningar

Ammi

Upp till toppen
Annons: