Annons:
Etikettfel-och-buggar
Läst 1359 ggr
starhawk
2011-04-25 13:21

Titel saknas

I Modellbygge i fokus har jag en tråd som i listan till höger Senaste inläggen saknar titeln all annan information som skall vara där finns med utom just titeln, klickar man på den så kommer tråden upp som vanligt, med titel och allt, men i listan till vänster saknar den fortfarande titel

Värd för Knivtillverkning  & Slöjd iFokus

Annons:
[YlvaP]
2011-04-25 14:39
#1

Nu hänger jag inte med. Är det på höger eller vänster sida som titeln saknas? Gick in på modellbygge och såg inte en enda tråd som saknade titel. Gick även bakåt i listan för att hitta men såg ingen.

starhawk
2011-04-25 19:13
#2

Sorry där blev det vel det fel det är alltså listan längst till vänster det gäller, men när man klickar på den kommer den upp i mitten med titel. var inne alldeles nyss den är fortfarande utan titel i den vänstra kolumnen

Det står 17 svar
nästa rad står starhawk och 2011-04-24 ingenting mer

Sist var den efter Tamiyas Hetzer

Värd för Knivtillverkning  & Slöjd iFokus

ANNIA
2011-04-25 19:51
#3

Starhawk det är nåt som tydligen bara är i IE8 vet inte om det även är i IE9. Andra webläsare är det ok i.

Vet dock inte varför. Kan du be någon ansvarig gå in och korta rubriken och se om det hjälper. Eller först testa med att bara ta bort " tecknen i rubriken. För jag ser inget fel i själva tråden.

ElLobo
2011-04-26 00:28
#4

Jag har ändrat i rubriken (tog bort " "), och nu syns den i alla fall i IE7, något den inte gjorde tidigare.

Vet dock inte heller varför, om det nu inte bara beror på att det handlar om IE. Själv använder jag bara Chrome, och där har inte varit något problem.

ANNIA
2011-04-26 00:39
#5

Jag har kollat med IE8 från ena datorn och den är ok även där.

Jag vet att i förra versionen så i den gula rutan som kommer upp när man bara håller musen över rubriker. I den rutan "klipptes" rubriken precis där det fanns " i rubriken. Möjligt att det är nåt sånt nu men nu då i själva rubriken och så ska det inte vara. Men blir nåt som killarna får kika på.

Bra dock att det fixade det.

starhawk
2011-04-26 20:22
#6

Ja! nu funkar det både hemma och på jobbet

Värd för Knivtillverkning  & Slöjd iFokus

Annons:
Upp till toppen
Annons: