Annons:
Etikettskriva
Läst 2064 ggr
[walkinbeauti]
6/2/11, 7:27 AM

Skrivproblem

Efter varje smiley man klickar in hoppar markören tillbaka till början av inlägget.Ibland går det inte alls att flytta markören varken nedåt eller åt sidorna utan den låser sig på samma plats.

Någon mer med detta problem tro, inget felmeddelande syns och samma har även uppstått från annan dator !

Annons:
chik
6/2/11, 8:05 AM
#1

Inte så som du beskriver. Men när jag skall skriva ett svar så får jag inte in några bokstäver…O det är inte min Dator för det kan hända samma när jag har en annan..

O bara här på iFokus.

Lena.P är jag i verkliga livet.

UlrikaD
6/2/11, 10:20 AM
#2

Jag kan inte flytta markören efter jag har lagt in en länk så, liknande problem.

Maria
6/2/11, 5:20 PM
#3

Jepp, har också märkt detta med markören och även när man lagt in smiley. 

Jag kan därefter inte göra radbrytning och flera gånger så har texten efter detta inte funnits med när inlägget postats.

Fast detta har endast varit idag.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Maria
6/3/11, 8:05 AM
#4

Och även idag. Det man skriver efter att ha lagt till en smiley (markören flyttas och ställer sig först) kommer inte med i inlägget.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

[walkinbeauti]
6/3/11, 8:20 AM
#5

Jäpp problemet kvarstår,lite retfullt det där och jag märker att fast man inte gjort ett radbyte faller text bort även då .

iFokus vad kan problemet vara,något ni kan finna lösning på :-)

ANNIA
6/3/11, 1:41 PM
#6

Har svarat i annan tråd, men tar här också. Som ni själva märker så har det blivit fel på smileysarna. Och ev även länkarna. Och det verkar ju vara lite olika hur det beter sig.

Om enter inte funkar så testa med att hålla ner shift och sen enter. Men tydligen kan texten falla bort  ialla fall.

Så vara sparsam med smileysar eller testa och se om det går att lägga in dom när man skrivit klart. Vet dock inte om texten faller bort då också.

Annons:
Erik
6/3/11, 3:22 PM
#7

Liten uppdatering här inne på support också; jag kommer lägga tillbaka den gamla versionen av Tiny, eftersom det verkar som om det var mycket problem med den nya. Ni får leva med de gamla buggarna en stund till istället. =P

Återkommer när den är tillbaka så ni kan ladda om sidorna.

-- erik

Erik
6/3/11, 3:47 PM
#8

Nu är den gamla versionen tillbaka. Rapportera gärna om ni fortfarande upplever några av de nya problemen (eller om det verkar fungera som det ska, för den delen).

-- erik

Upp till toppen
Annons: