Annons:
Etikettskriva
Läst 1230 ggr
Demonen
6/3/11, 9:53 AM

Fel formaterat - klippa/klistra problem.

Eftersom iFokus inte använder ett standard textarea eller något annat som min browser (Chrome) tycker är ett skrivfält så fungerar inte den inbyggda stavkontrollen. Jag är norrbagge och behöver stavkontroll för att mitt skrivande skall bli läsbart.
Alltså får jag skriva någon annan stans, och sen klippa och klistra lite.

Problemet är, som ni ser, att när jag klistrar blir det inte så bra när det klistras så.

En

 tag?  Kanske även en  tag?  Det blir inget bra i alla fall.

Annons:
ElLobo
6/3/11, 11:21 AM
#1

Ett problem som dök upp tidigare i veckan, tillsammans med andra buggar och fel, bl a bilder i artiklar.

Men tittar man på html-koden så finns

-taggen med. Om man skriver vanliga inlägg (inte artiklar) och väljer Hantera, och om man är snabb, så hinner man ta bort 
-taggen i början när texten visas html-kodad. Då blir det som vanligt.

Jag hoppas dock att killarna i iFokus-teamet får kontroll på alla dessa konstigheter som dök upp här i onsdags.

Demonen
6/3/11, 11:59 AM
#2

Haha, jag är inte tilrekligt snabb, eller jag behöver en segare dator…

{#emotions_dlg.tongue_out}

ElLobo
6/3/11, 12:56 PM
#3

{#emotions_dlg.smile}

Erik
6/3/11, 2:52 PM
#4

Det är texteditorn som trilskas. Den nya versionen på andra sätt än den gamla, tydligen.

Ska se om vi kan hitta ett alternativ. Om inte annat ska vi väl åtminstone kunna trolla fram en "lightversion" som använder ett vanligt textfält.

-- erik

Demonen
6/3/11, 3:07 PM
#5

Ja tack, snälla!

ElLobo
6/3/11, 3:15 PM
#6

#4: Låter jättebra!

Annons:
Erik
6/3/11, 3:24 PM
#7

#5, 6 - Det får vänta en stund till, men jag backar i alla fall till den tidigare versionen av Tiny (se "Skrivproblem") nu med en gång.

-- erik

Upp till toppen
Annons: