Annons:
Etikettfel-och-buggar
Läst 1264 ggr
destiny
6/3/11, 9:59 AM

Äter text

Flera gånger senaste dagarna försvinner texten när jag skickar iväg både inlägg och pm! Nyss hade jag skrivt ett långt pm till en medlem på hittekatter, det enda som skickades var en smiley! Jag hade börjat pm:et med en smiley. All texten var borta. Väldigt irriterande! Varför blir det så?

Annons:
[mia-38]
6/3/11, 10:38 AM
#1

Så blev det för mej med nyss.
Jag skrev text, lade till en smileys och skrev text efter den. När jag hade skickat så upptäckte jag att texten efter smileysen var borta.
Jag gjorde en radbrytning och skrev om texten som försvann och då fungerade det. Men text direkt efter smileys verkar försvinna.

Michaela-N
6/3/11, 12:53 PM
#2

Text efter smileys försvinner, använd de inte!

[walkinbeauti]
6/3/11, 1:24 PM
#3

Händer tydligen på alla sajter.Fick nyss skriva om efter smileys,vi får sluta le mot varandra med dom glada gubbarna så kommer texten med {#emotions_dlg.wink}

ANNIA
6/3/11, 1:28 PM
#4

Som ni själva märkt så blivit nåt fel på smiley och länkar.  Vid radbyte testa med att hålla ner shift och sen enter. Vet dock inte om texten faller bort då också.

[Dezederia]
6/3/11, 3:15 PM
#5

Samma här :O

Erik
6/3/11, 3:25 PM
#6

Hoppas som sagt att dessa problem också försvinner iom att jag backar tillbaka till gamla Tiny (se "Skrivproblem"). Bör ligga uppe under eftermiddagen.

-- erik

Annons:
SaraC
6/4/11, 12:47 AM
#7

Har skrivit flera långa inlägg som försvunnit i princip helt då jag publicerat dem. Minns inte nu om jag använde smileys i dem eller inte. Hoppas att det är detta det beror på, så det inte blir samma igen.

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

Upp till toppen
Annons: