Annons:
Etikettfel-och-buggar
Läst 1318 ggr
Ellenfyrkant
7/7/11, 12:15 AM

Kan ej bli medlem

1) Händer samma sak om du försöker igen?

Ja

2) Vilken adress har du i adressfältet när felet inträffar?

www.har.ifokus.se

3) Vad gjorde du när felet inträffade?
Försöker bli medlem på Hår iFokus
4) Vilket felmeddelande fick du, alternativt vad blev fel?

Ingen respons

5) Vilken webbläsare använder du?

IE 7 eller 8

6) Är det något mer du tror att vi behöver veta?

Jag har varit medlem på Hår tidigare, helt plötsligt blivit borttagen utan att Sajtvärd eller jag själv gjort något. När jag klickar på "Gå med i Hår ifokus" händer inget. Har inte detta problem med någon annan sajt.

Mvh Ellenfyrkant

Annons:
ANNIA
7/7/11, 1:18 AM
#1

Ellenfyrkant eftersom du själv inte tagit bort sajten så testa bara att rensa webhistoriken och se om det fixar det hela.

Om webhistorikrensningen inte gjorde nån skillnad. Scrolla ner i listan till höger och leta reda på hår och se om du kan klicka i i rutan som finns bredvid sajtnamnet där och på det viset få tillbaka sajten som favorit.

Dom som har IE7 (eller åtminstone en del av dom) kan inte öppna kategorierna/grupperna som finns till vänster. Så du kan ju testa om du kan öppna dom. Om du inte kan öppna dom så kanske dags att uppdatera till nyare IE.

Sen värden kan inte påverka vilka som är medlmmar på sajten.

Ellenfyrkant
7/7/11, 1:24 AM
#2

Hmm.. Att klicka i rutan verkade funka. Gick nu samtidigt med i Support iFokus fast genom att klicka på "gå med i support ifokus", utan problem. Så det är bara hår som bråkar. Kategoreierna har jag inte haft problem med. Webhistoriken har nog inte med detta att göra då jag sitter på en dator nu som aldrig varit inne på förut.

Mvh Ellenfyrkant

ANNIA
7/7/11, 1:29 AM
#3

Bra att du kunde klicka i rutan i alla fall.

Kan tyvärr inte ge dig nåt svar på varför du fallit bort. Att du inte kan klicka på oranga länken kan ev ha att göra med att du egentligen redan är medlem för då ska den ju bli inaktiverade.

Då kategorierna funkar så har du troligtvis IE8.

Alex
7/7/11, 1:08 PM
#4

Kan meddela att Ellenfyrkant är medlem nu i alla fall, så det löste sig på nåt sätt. Glad

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Upp till toppen
Annons: