Annons:
Etikettfel-och-buggar
Läst 796 ggr
Mitralis
2011-07-28 00:26

Ifokus Minus We´re sorry

Besvara frågorna nedan 1) Händer samma sak om du försöker igen? Ja 2) Vilken adress har du i adressfältet när felet inträffar? Den där när man ska skriva in koden till iFokus Minus 3) Vad gjorde du när felet inträffade? Skulle aktivera iFokus Minus 4) Vilket felmeddelande fick du, alternativt vad blev fel? Aktiveringen går inte igenom och jag får ett felmeddelande där det står We´re sorry, but someting went wrong 5) Vilken webbläsare använder du? IE7 6) Är det något mer du tror att vi behöver veta? Jag har skrivit med små och stora bokstäver som det står i koden och jag har till och med försökt med och utan punkt.



Annons:
ANNIA
2011-07-28 00:35
#1

Mitralis jag vet inte. Men med tanke på att IE7 funkar sämre på iFokus har du möjlighet att testa med en annan webläsare.

Mitralis
2011-07-28 00:39
#2

#1 Tyvärr inte, sitter på lånad dator ensam i vildmarken och har inte möjlighet att ladda ner någon annan webläsare med det mobila bredbandet. Kan det vara att jag sitter på trådlöst som ställer till det? Men det borde ju inte spela någon roll vilken hastighet jag har för att få ett We´re sorry meddelande, eller?



ANNIA
2011-07-28 00:42
#3

Tror inte det beror på att du har mobilt eller hastigheten utan mer i så fall att det ligger på webläsaren, ja om det inte är fel på tjänsten förstås.

Varför kan du inte ladda ner tex chrome tillfälligt för du kan ju avinstallera den sen.

ANNIA
2011-07-28 00:49
#4

Kom på ett alternativ. Kan du kontakta nån som du ger dina inloggningsuppgifter till och även koden till minus så kan den testa åt dig.

Mitralis
2011-07-28 18:53
#5

#4 Tack för tipset Glad Pappa fick fixa från sin dator så nu kan jag skriva från min. Det går mycket snabbare nu när jag slipper ladda reklamen Glad



ANNIA
2011-07-28 22:15
#6

Vad bra att du hade nån. Kan tänka mig att det går snabbare när du sitter med ett mobilt.

Annons:
Upp till toppen
Annons: