Annons:
Etikettönskemål-förslag
Läst 1034 ggr
chickwheels
2011-08-13 02:57

Anmälningsmöjligheter borde utvecklas....

…man borde kunna anmäla medlemmar, site, moderator m.m. så som man kan anmäla inlägg… Givetvis ska det inet va genom endast en knapptryckning utan man ska förklara varför och välja rurik som passar skälet till anmälan.

Jag tycker även att man skulle kunna blocka utvalda medlemmar från att kunna ta kontakt med en i PM eller ens se ens presentation. I stort sett så som t.ex facebook fungerar.

detta hade i många fall underlättat i situationer som senare lett till otrevligheter på säkerligen flera siter här på iFokus.

mvh

Lovers Marsvin - lovers.n.nu - Eskilstuna  - ej smf reg

Annons:
Maria
2011-08-13 09:28
#1

Jag tycker det fungerar bra som det är idag med det nya systemet där man kan anmäla inlägg.

Andra problem med sajter, värdar medlemmar osv. ska man först försöka lösa via PM tycker jag.

Sedan finns ju möjligheten att PM:a "killarna" på iFokus om man anser att någon alldeles gått över gränsen så brukar dessa bli avstängda.

Det här med att blockera medlemmar att skicka PM tror jag är en funktion som kommer tillbaka för så var det innan.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Honestyisdead
2011-08-13 18:06
#2

Idag kan man skicka PM till den som har hand om aktuella sajten, och anmäla medlemmar, förklara varför och så.

Sen kan man som medlem anmäla specifika inlägg också. Vilket ju är jättebra.

Funktionen som gär att man kan blocka folk från att skriva är på "att göra listan"

Fram til dess att den finns så får man strunta i att öppna brev från folk man inte vill ha brev från, kasta dom direkt.

Upp till toppen
Annons: