Annons:
Etikettövrigt
Läst 990 ggr
signemo
8/25/11, 1:53 PM

Reklam

Hej

Fick ett litet vänlig pm om att det fanns önskemål om att man skulle ange vissa uppgifter.

Det är helt okej att Ni ber om det.

Däremot så känner jag inte att jag har något behov av att ange det.

Och jag vet att iFokus finansieras via annons.  Men jag skulle för min del hellre ta en årsavgift av iFokus.

Jag är inte ett dugg intresserad av reklam och blir av naturen lite tvärtemot den.

LIte åsikter från en användare

Ett  stort tack vill jag passa på att ge er för ett fint forum.

Trevlig helg

Var rädda om varandra

Annons:
Emo
8/25/11, 2:07 PM
#1

….. Ändå börjar din presentation med: "Är en 53 årig kvinna….." Förvånad

 Värd på  Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973

Honestyisdead
8/25/11, 3:21 PM
#2

sigenmo; du kan ju redan köpa iFokus minus, det är ett bra alternativ om man inte vill ha reklam.

signemo
8/25/11, 3:41 PM
#3

Jo visst Emo. Jag kan tala om det  i presentation Glad och mycket mer om andan faller på Skrattande

Och jag vet jag kan köpa ifrån för att slippa reklam och det är bra alternativ Hera.

Jag accepterar tillfullo att det finns reklam och att iFokus väljer att finnansiera sajten på detta sätt.

Men om mina uppgifter skulle användas för att kunna sända mig ( via post, epost eller tfn fsg.  Ja det skall vi inte tala om vad jag tycker om.

Men eftersom jag är fullständigt ointresserad av reklam, slänger all reklam som kommer direkt i papperåtervinning. å har det i mitt fall ingen betydelse om det skulle vara reklam för  blöjor, motorcyklar, spik eller vad som.

Vill igentligen bara tala om det.Skrattande

Ha det så bra

Var rädda om varandra

Emo
8/25/11, 4:21 PM
#4

I det meddelande jag fick fanns inget som tydde på,

citat från ditt inlägg: "Men om mina uppgifter skulle användas för att kunna sända mig ( via post, epost eller tfn fsg.  Ja det skall vi inte tala om vad jag tycker om."

och då anser jag att det är juste att tillmötesgå önskemålet.

 Värd på  Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973

Honestyisdead
8/25/11, 4:35 PM
#5

#3 Reklamen handlar om iFokus reklamen, ingenting som ska skickas till dig.

Upp till toppen
Annons: