01 Information

Andra iFokus sajter

2011-09-19 18:20 #0 av: beem

Varje gång jag går in på någon av iFokus avd. blinkar det till en text som jag tror det står något om andra ifokus sajter........och sen några bilder. Det finns inte en chans att hinna se vad det står.

Är det något fel eller är det min webläsare, IE 8 ?

Anmäl
2011-09-19 18:55 #1 av: Ulla

Under länklistan verkar det finnas ett slumpat urval av sajterna. Om du går till iFokus första sida (oranga fliken iFokus-bloggen) så hittar du en rullande lista med sajter.

Sajtvärd för Keramik ifokus

Anmäl
2011-09-19 23:01 #2 av: WildeSau

Återigen en ny funktion som skapar problem för oss användare med smartphones.

Nu är det ännu långsammare att ladda nya inlägg...

Lägg istället krutet på att åtgärda gamla buggar, gamla funktioner som  blockering av personlig sida samt en fungerande mobilversion istället för detta...

Anmäl
2011-09-19 23:35 #3 av: Hera

Jag har FF och "andra ifokussajter" som ju ska ligga under alla inlägg och kategorier blinkar också var gång jag klickat fram ny sida. Och den blinkar då där inläggen ska finnas.

Innan var det bara när jag använder ie9, men som sagt nu öven på ff

Sugen på att köpa eller sälja något? Klicka här!      
Relationer * HundarBodyart * Kvinna * Fiske * Viktminskning 
Har du frågor som rör iFokus och dess funktioner? -> Support!

Anmäl
2011-09-20 09:13 #4 av: MonisN

Det blinkar till hos mig också när jag klickar fram en ny sida. IrriterandeSkrikandes

Den som ställer många frågor ökar mångas visdom!

Medarbetare på foto.ifokus.

Anmäl
2011-09-20 11:03 #5 av: Mitralis

Jag har internet explorer 8 och det blinkar här också.

Anmäl
2011-09-20 15:50 #6 av: beem

Nu är det ännu värre.  Ibland stannar bilderna upp och lägger sig över namnen på trådarna.

Pågår ett arbete med detta problem ?

Anmäl
2011-09-20 18:23 #7 av: MonisN

Jag tycker aldrig man får svar i det här forumet. Är det aldrig någon ansvarig som läser dessa trådar?

Det är större problem hos mig också nu med dom där bilderna.

Den som ställer många frågor ökar mångas visdom!

Medarbetare på foto.ifokus.

Anmäl
2011-09-21 18:16 #8 av: beem

Jag har gjort en felrapport  nu http://support.ifokus.se/discussions/4e7a0d79d4ebea28df00ace4-felrapport-reklam-over-texten#discussions-1

Anmäl
2011-09-23 01:08 #9 av: Leffe

Hos mig märks inget nu

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.