Annons:
Etikettfel-och-buggar
Läst 1148 ggr
Martin
9/24/11, 12:01 PM

Felrapport: Det går inte att skriva inlägg

Jag har fått ett pm av OlleA på ett annat Forum, där han skriver att han inte kan posta inlägg i septembertrådarna på Djurfoto.Ifokus.se där jag är Medarbetare.

Jag har också haft problem ibland med att skriva, skrivrutan går inte att aktivera (sätta markören i). Han och jag har inte haft problem i samma trådar utan i olika trådar. Oftast hjälper det att byta tråd och sedan gå in igen - eller att högerklicka och reload:a sidan. Det har dock inte fungerat för OlleA.

Någon som har liknande problem? Någon som har hört eller sett något om detta?

Jag använder Firefox som webläsare, vet inte vad OlleA använder, jag fortsätter ha en diskussion med honom på andra forumet och skall se om han kan komma hit också - vet dock inte om hans Ifokusproblem rör även andra sajter och då kanske han inte kan skriva här.

mvh Martin

Annons:
AnneN
9/24/11, 3:45 PM
#1

Har han testat att rensa webbhistoriken?

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Martin
9/24/11, 6:07 PM
#2

Skall kolla. Jag har testat det när jag har haft problemen. Problemet är alltså att sidan laddas och man får med alla nya inlägg, men inläggsrutan går inte att "komma åt" (men man ser den). Man kan alltså inte sätta markören där. Men när man reload:ar så går det (för mig).

Men jag skall be han kolla historiken.

mvh Martin

AnneN
9/24/11, 9:04 PM
#3

#2 Jag har varit med om att det vid något tillfälle inte gått att få någon markör i skrivfältet, men det har ändå gått att skriva.

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

OlleA
9/25/11, 12:14 AM
#4

Nu kan jag skriva här, men inte på Djurfoto. Jag har Internet Explorer och har rensat i webbhistoriken. På min urtröga jobbdator, där jag har Safari, har jag inte kunnat logga in på iFokus på flera år, men hemma har det hittills fungerat och jag har nöjt mig med det. Jag hoppas att det snart ska fungera som vanligt igen.

Olle

OlleA
12/25/11, 7:35 PM
#5

Efter att ha fungerat ganska bra i ett par månader, tycks det nu vara totalstopp på Djurfoto igen. :(

Olle

Upp till toppen
Annons: