Annons:
Etikettövrigt
Läst 5171 ggr
zippy
10/28/11, 2:37 PM

Guldmyntsshopen

Hej!

Såg att guldmyntsshopen öppnat, men det är svårt att förstå vad sakerna är till för. Vad är tex en miljöbil?

Annons:
MoaL
10/28/11, 2:53 PM
#1

Miljöbilen undrar jag också över. ^^

Mvh,
Moa
Sajtvärd på Eremitkräftor och Snäckor

Marinas Mix
10/28/11, 2:53 PM
#2

Ja jag undrar också….

Pyssliga hälsningar Marina.
Sajtvärd på Pärlpyssel & Smyckestillverkning _\Min blogg\
Häng med in i det nya äventyret på BeadCraft
_

Bamse 08
10/28/11, 2:56 PM
#3

Me too!

;)

What doesn't kill you makes you stronger.

Cessy
10/28/11, 3:03 PM
#4

Tja jag undrar också o sedan undrar jag också varför ballongerna kostar mer än blommorna? Det händer ju inget mer än vid blommorna. En annan bild bara???

Är det likadant för personlig budbärare - att inget mer händer o att det bara är en annan bild som man får betala mer för? o som sagt var - vad är miljöbil???

destiny
10/28/11, 11:24 PM
#5

Jag undrar om man kan plocka bort gåvor man fått?

Marinas Mix
10/29/11, 8:27 AM
#6

Ja vad är heliumballongerna bra för? Kostar bara mer, men var ändå bara en bild?

Pyssliga hälsningar Marina.
Sajtvärd på Pärlpyssel & Smyckestillverkning _\Min blogg\
Häng med in i det nya äventyret på BeadCraft
_

Annons:
[Lillfjanten]
10/29/11, 8:59 AM
#7

guldmyntsshop? var?

Bamse 08
10/29/11, 9:26 AM
#8

Om du går in på inställningar så kommer du till din sida  och under värd/medarbetare så är det en guldkista där du har alla dina pengar och sen står det typ guldshopen precis under kistan klicka på den länken så hittar du dit.

Så kortfattat på din sida under skattkistan och så klicka på länken :)

What doesn't kill you makes you stronger.

[Lillfjanten]
10/29/11, 11:24 AM
#9

tack!

Bamse 08
10/29/11, 7:52 PM
#10

#9 Varsegod! :)

***********************************************************

Klicka på köp och då får man förhandgranska och herregud persnligt bud är ju= att skicka PM bara att det kostar 10 GM och att man får en bild på en groda

Helium och blommorna är likadanna  bara att på helium kommer ballonger upp och blommor på blommor :( Lite konstigt, onödigt framför allt med PM som kostar och så får man en bild på olika saker! Men det är i mina ögon.

Hade hellre sparat typ till 50 och få reklam fritt typ 1 ånad eller kunna få någon funktion som inte alla medlemmar får.

What doesn't kill you makes you stronger.

Alex
10/29/11, 8:08 PM
#11

Men är det inte bara trevligt att kunna ge bort saker till andra på det här sättet? Piffa upp meddelanden lite, och visa lite uppskattning.

Det kostar ju ingenting att få guldmynten, varför ska vi då kunna "köpa" något som faktiskt kostar riktiga pengar? Se det som en kul grej bara! Vill man inte använda mynten är det ju bara att låta bli, om man nu tycker att allt man kan köpa är så onödigt. Flört

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

[mia-38]
10/29/11, 8:11 PM
#12

Jag tycker det var en bra och kul ide….Lite beroendeframkallande. Har haft mer tid att sitta här idag och samlat på mej en hel del mynt.

Så…kul ide. Skrattande

Bamse 08
10/29/11, 8:12 PM
#13

#11 Visst kan jag tycka det men då tycker jag att alla bilder borde kosta samma pris ändå ;)

Men det kanske skulle ha funnints något mer där än bara bilder som man kan skicka i ett PM om du förstår var jag menar :)

Självklart så tycker jag det här med mynten är roligt men om jag skulle få önska något så är det helt klart lite andra funktioner än bild med PM :)

What doesn't kill you makes you stronger.

Annons:
signemo
10/29/11, 8:52 PM
#14

Visst kan det vara kul. Men jag trodde i min enfald att det gälde att  som någon skrev få reklamfritt en månad, eller nått annat som känns mer seriöst. Blommor o ballonger o sånt kan vi ju skicka ändå.

Men vi får väl ta det som en kul grej.

Tror inte det lockar mig att fortsätta med det.

Men förstår grejen. Ligger ju mellan två reklamgrejer.

Känner mig som en gammal sur tant när jag skriver det.

Ha en fin kväll.

Var rädda om varandra

Maria
10/29/11, 9:38 PM
#15

Visst är det en kul grej.Glad

Kan inte riktigt förstå hur man kan tycka något som är frivilligt, gratis och faktiskt kan ge glädje till någon annan kan vara fel.

Det är väl bara att låta bli att samla mynt i så fall och använda iFokus som man alltid gjort.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

signemo
10/29/11, 9:41 PM
#16

Fel är det inte. Man bara inbillade sig något annat. Skrattande

Var rädda om varandra

Maria
10/29/11, 9:49 PM
#17

#16 Jag hade nog inga förväntningar alls.

Allting är en överaskningGlad

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Bamse 08
10/29/11, 10:07 PM
#18

Håller med signemo att jag hade förväntat mig något mera "seriöst" som reklamfritt och Insider, men sen är det ju roligt att kunna skicka bilder men sen har man ju den braiga uppfinningen copy and past ;)

Klicka på en bild man vill ha och sen bara lägga in den så vips har man sparat en 10 ;) Aja ni förstår nog hur jag menar ;)

Men sen kanske det är någon som tycker wow vilken bra funktion jag ska skicka blommor till en massa :)

Men mera seriöst kan man nog vänta sig lite mera sen för denna funktionen är ju ny öppnad för gången :)

Alltid såhär med nya funktioner vissa dissar och vissa hissar alla tycker ju inte samma :)

Men som sagt är ett önskemål t.ex. reklam fritt eller Insider så skulle det nog göra mera intresserade :)

What doesn't kill you makes you stronger.

Farwuq
10/30/11, 2:04 PM
#19

Jag nöjer mig med att skicka blommor, resten får vara tills det blir lite mer seriöst.

Obestämd

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Erik
10/31/11, 12:07 AM
#20

Måste få slänga in ett par ord i diskussionen… :)

Alla de fyra "varorna" vi lagt in så här långt är i sak samma funktion. Det är just att de har olika kostnad som gör dem olika. Att skicka en miljöbil till någon kostar på - och kan därför rimligtvis uppfattas som mer påkostat.

Det sagt så är vi inte nödvändigtvis "klara" med guldmynten, utan det kan dyka upp nya saker i shopen, eller andra användningsområden för guldmynten. Vi ville bara få ut någonting skoj relativt snabbt. Om ni har fler idéer vill vi gärna höra!

-- erik

Annons:
Ulla
10/31/11, 8:03 AM
#21

Jag kommer aldrig att få råd att ge bort en miljöbil. Gråter Då måste jag spara länge till, så det ska nog vara någon väldigt speciell person om jag ska kosta på den något så exklusivt. Guld i munSkrattande

Sajtvärd för Keramik ifokus

_
_

Staffan
10/31/11, 8:19 AM
#22

Jag blir nästan lite osugen på att utveckla mer saker när jag läser att folk är så besvikna fast det är något helt nytt… :-/

// Staffan

Marinas Mix
10/31/11, 8:29 AM
#23

Nu kan jag bara tala för mig själv, visst är det kul med nya saker, men samtidigt är det lite knepigt när vi inte riktigt vet hur man gör och vad som är skillnaden, förutom priset.

För mig är det så att något som kostar mer, borde var mer också, kanske en liten animering av ballongerna?

Tycker att ni gör ett bar jobb och vill ju att ni fortsätter utveckla saker och ting.

Jag vet att de flesta av mina pärlkompisar som jag har här på siten är som jag väldigt nyfikna och vill ta reda på hur saker och ting fungerar.

Pyssliga hälsningar Marina.
Sajtvärd på Pärlpyssel & Smyckestillverkning _\Min blogg\
Häng med in i det nya äventyret på BeadCraft
_

Maria
10/31/11, 8:33 AM
#24

#22 Du får tänka på oss som tycker det är jättekul oavsett vad det ärFlört

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Staffan
10/31/11, 8:44 AM
#25

#23

Fast så fungerar det ju överallt. Du kan köpa en RollsRoyce eller en Fiat och båda kan ta dig dit du vill - den ena är bara lite dyrarare… :)

#24

Sant. Det gäller att ta fasta på det som är bra.

// Staffan

zippy
10/31/11, 9:02 AM
#26

#22 Det jag främst undrade över var om det inte behövs lite mer information om vad det är man köper (menat som konstruktiv kritik Glad). Och då framförallt när det gäller miljöbilen, hur får mottagaren möjligheten att resa utan dåligt samvete?

Staffan
10/31/11, 9:07 AM
#27

#26

Med miljöbil reser man ju mer miljövänligt än med med en vanlig bil. Om du hade tänkt att mottagaren skulle få en riktig miljöbil med gräskaross så måste jag göra dig besviken - det får man inte… :)

Man får använda fantasin lite helt enkelt.

// Staffan

Annons:
Emo
10/31/11, 9:11 AM
#28

#22 Förstår dig.

Det är anledningen till att jag inte har ett forum på min website.

Det stod ju redan från början en del av vad som kommer så småningom och kan man varken läsa det eller ha tålamod att vänta tills det kommer, ja, då är det inte mycket att göra åt det. Du får glädja dig åt att vi är många, som har roligt med nyheten och har tålamod att vänta.

Den som väntar på något gott…….

 Värd på  Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973

zippy
10/31/11, 9:27 AM
#29

#27 Nej, en riktig miljöbil trodde jag inte på :-) Däremot är det ju vanligt idag med klimatkompensation, tänkte att det kanske kunde vara nåt sånt

Staffan
10/31/11, 9:32 AM
#30

#29

Vi hade gärna gett gett bort det - eller ännu hellre en mijöbil - men tyvärr har vi inte ekonomiska förutsättningar att ge bort sådant som kostar pengar.

Obestämd

// Staffan

Bamse 08
10/31/11, 9:52 AM
#31

Jag tycker att det är jätte roligt med guldmynten det är bara att just nu är det lite enkla saker som jag inte är så intresserad av men som jag skrev i ett annat inlägg så är denna funktionen ny öppnat och vist är den roligt men det jag menar är att jag längtar tills det kommer lite mera "advancerade" saker vist kan det ta ett tag med det är bara roligt att längta :)

Så jag är inte imot guldshopen bara längtar till flera saker kommer :D

What doesn't kill you makes you stronger.

Gunlog
10/31/11, 9:53 AM
#32

Jag tycker det är en rolig idé!

Det ger mig chansen att skicka en hälsning till någon som behöver det, till någon jag känner extra för eller till någon som ställer upp för mig!

Jag får chansen att gratulera en vän på lite annorlunda sätt än att skrika ut det i en ny tråd som egentligen inte alls har med sajten att göra!
Visst, det är väl inget fel i det, men det blir mer personligt om man kan skicka en blomma som aldrig vissnar. Sedan är det upp till mottagaren att själv välja om h*n vill spara blommorna!
Heja Grabbarna på iFokus, säger jag bara! Detta är en jättebra idé! Kyss

Dock har jag länge ifrågasatt vad "Personligt bud" och "Miljöbil" är för något, men nu har jag fått mitt svar!

Tack! Skrattande

Saknaden av små kattassar är enorm... Att överleva det varje dag är en konst...

Sajtvärd på julen.ifokus.

Sajtvärd på Hantverk & på Återbruk.

Andina
10/31/11, 10:37 AM
#33

Jag tycker det är en kulig idé! Och jag tycker det är kul att bilderna är så stora! En liten minibukett i nå't hörn eller nå't är inte lika roligt att varken få eller ge. Så jag hoppas verkligen att ni inte tappar sugen utan fortsätter att utveckla både seriösa och kuliga idéer!

En annan fördel med dessa 'bud' är att de inte går att missa!!! Har jag något riktigt angeläget/viktigt att säga någon så är ju dessa bud och blommor jättebra. När mottagaren går in på iFokus - så ser den mitt meddelande omgående! Yeeay! :)

(Så - en tanke kan vara en bild som ser lite 'seriös/viktig' ut… för de som vill vara lite 'allvarsamma'? //Fast själv gillar jag att skicka grodor i alla lägen… Flört // Och kanske en "glöm inte att-lapp" eller nå't… ? Kanske…?)

Tack och Tack och lov för Kuligheter!

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Marinas Mix
10/31/11, 10:47 AM
#34

Ja, jag gillar också blommorna, man blir SÅ glad av att se dem över hela skärmen och just det att de alltid passar till mottagaren är ju perfekt.

Pyssliga hälsningar Marina.
Sajtvärd på Pärlpyssel & Smyckestillverkning _\Min blogg\
Häng med in i det nya äventyret på BeadCraft
_

Annons:
Cessy
10/31/11, 10:53 AM
#35

Tja det som gjorde mig konfunderad var väl att allesammans verkade vara samma sak men bara kostade olika. Kan inte påstå att jag på något vis var sur eller besviken utan mest undrande om över det var så det skulle vara? Nu vet jag svaret o det var alltså inte meningen att t.ex ballongerna också skulle ha en ljudeffekt o att budbäraren skulle ha en animerad effekt, vilket jag nog trodde, så missen var väl i så fall att detta inte riktigt framgick. Sedan är det ju upp till var o en hur mycket man vill spendera då på samma sak o inget att tjura över - bara att man vet att så var det menat.

Om ni sedan utvecklar något mera så är det kanske just då att något man får betala lite mera antingen då låter eller rör på sig som skulle kunna vara kul att kunna köpa. T.ex att ballongerna rör på sig eller att det kommer en "heliumröst" som säger "Stort Grattis önskar jag dig" för då kan man tex sedan fylla i om det är grattis på födelsedagen, grattis till den nya familjemedlemen, jobbet eller vad nu gratulationerna gäller.

Eller att budbäraren studsar fram o säger något typ "Personligt meddelande till dig" o sedan får man fylla i vad det är för text/meddelande man vill ha framfört. Sådana grejor hade jag tyckt att det kunde vara kul att få köpa för guldmynten. Blommorna tycker jag är jättefina som de är o lagom dyra för att alla ska kunna nyttja demGlad

Lena1971
10/31/11, 11:32 AM
#36

Jag tycker det är suveränt att kunna skicka blommor eller annat till mina medlemmar när jag tror att de behöver det. Eller när jag tycker att de förtjänar det t.o.m! Skrattande

Jag skulle bara önska att jag såg någonstans vad jag skickat och med vilket meddelande, så jag inte skickar samma flera gånger till en person… Det kan mycket väl hända annars. Obestämd


Mvh Lena
Sajtvärd på
Cancer iFokus

Leffe
10/31/11, 12:51 PM
#37

Det är kul att både ge och få. Har till exempel fått blombukett från en sjatvärd på en sajt där jag är Medarbetare där denna tackar för det underbara arbetet med sajten. Sådant värmer fast det bara handlar om några Guldmynt. Det är trots allt tanken som räknas.

Sedan om det är olika motiv och de kostar olika - so what.

Jag tycker hela grejen är kul och positiv

Alex
10/31/11, 1:03 PM
#38

Varför se det som att ni "slösar" bort Guldmynt på dyrare saker med samma effekt? Ni får ju guldmynten gratis, och de är inte direkt svåra att hitta. Kan väl bara vara roligt att variera sig ibland? Glad

Nu har ju Staffan redan gett exempel gällande bilarna, men eftersom jag bestämt tror att det är mycket häftigare att glida runt i en RR än en Fiat (Flört) så vill jag bara säga att det är ju samma sak om du köper exempelvis blommor också. Olika blombuketter kostar olika mycket, men de fyller exakt samma funktion. Ändå är det inte alltid man tar den billigaste, för ibland vill man helt enkelt ha något annat.

Själv skickar jag visserligen mest blommor nu också, men det är inte för att jag ser det som onödigt med något annat, utan för att jag råkar tycka om att ge bort blommor. Och få med för den delen, speciellt såna som inte vissnar eftersom jag är värdelös på att hålla riktiga blommor vid liv! Flört

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

beem
10/31/11, 1:14 PM
#39

Jag blir förvånad när jag läser så många negativa inlägg. Det här är ett  gratisforum - vad väntar ni er. Det är väl roligt att killarna hittar på något som får oss att tänka till - ge en blomma till någon som förtjänar det - det är väl en fin gest.

Sätt igång och samla mynt och gör någon glad med din gåva.


Sorg är kärlek som blivit hemlös

Gunlog
10/31/11, 1:19 PM
#40

#39 Det var mycket bra skrivet! Bara för det ska du få en blomma av mig!

Saknaden av små kattassar är enorm... Att överleva det varje dag är en konst...

Sajtvärd på julen.ifokus.

Sajtvärd på Hantverk & på Återbruk.

beem
10/31/11, 1:22 PM
#41

# 40 - åh  tack så mycket. Blomman kom just nu  - så glad jag blir.


Sorg är kärlek som blivit hemlös

Annons:
Marinas Mix
11/2/11, 10:50 AM
#42

Såg just att det kommit upp lite nya saker i guldmyntsshoppen

Spännande

Pyssliga hälsningar Marina.
Sajtvärd på Pärlpyssel & Smyckestillverkning _\Min blogg\
Häng med in i det nya äventyret på BeadCraft
_

zabelle
11/2/11, 11:38 AM
#43

Kul tycker jag! Skrattande
Med det kommer att ta tid att samla ihop mynt, jag får inte ens upp ett om dagen på min sida fast jag kollar ofta. Men det ska kanske vara så?

Zabelle   

Farwuq
11/2/11, 12:22 PM
#44

#43

Nja… ett om dagen…
Man kan ganska lätt ta fem till tio per dag.

Och detta utan att sitta i timmar vid datorn.

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Alex
11/2/11, 12:44 PM
#45

#44 Nja, för att ta 5-10 på en dag måste du ju spendera i alla fall en timme framför iFokus, eftersom Guldmynten dyker upp med som minst 5 minuters mellanrum.

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Farwuq
11/2/11, 1:16 PM
#46

Ja en timme brukar jag ha över per dag.

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

zabelle
11/2/11, 1:22 PM
#47

Jag har iFokus igång hela dagarna och får ändå inte upp mer än 2 på en hel dag.

Zabelle   

Alex
11/2/11, 1:25 PM
#48

#47 Låter du sidan ladda klart helt? För innan det ser du inga mynt.

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Annons:
beem
11/2/11, 2:06 PM
#49

Det är säker som Alex säger att du inte låter sidan ladda klart. Du får upp sajten men sidan har inte laddat klart och då syns inte myntet.

Sedan jag läst ditt inlägg har jag fått up 3 mynt - utan att söka särskilt aktivt.


Sorg är kärlek som blivit hemlös

zabelle
11/2/11, 2:15 PM
#50

Om inte sidan laddat klart på 9 timmar…. nja det beror säkert på något annat.
I-lands problem, kul när det dyker upp i alla fall :)

Zabelle   

Alex
11/2/11, 2:16 PM
#51

#50 En sida laddas ju om vid varje klick du gör.

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

beem
11/2/11, 2:20 PM
#52

#50 - myntet läggs ut slumpmässigt så om du sitter på en sida i 9 timmar är det inte säker att myntet dyker upp just där.


Sorg är kärlek som blivit hemlös

Erik
11/2/11, 2:48 PM
#53

#52 - Skulle vilja gå lite längre och säga att det är närmast osannolikt: Myntet kan dyka upp när sidan är helt inladdad. Det kommer aldrig spontant dyka upp för att en sida står öppen.

-- erik

zickan
11/2/11, 3:42 PM
#54

Jag tycker det är en kul grej med guldmynten. Visst hade man räknat lite mer som kanske reklam fri månad osv. Men att kunna skicka blommor och ballonger är rätt kul. Jag har andvänt mig av ballongerna för att grattulera månadens råtta på råttor iFokus. Skickade även ut lite blommor för att muntra upp en kompis som varit lite deppad.

Små gratis tjänster som räcker för att muntra upp någon. Och det gillar nu på vintern Skrattande

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

zabelle
11/2/11, 3:50 PM
#55

#54 Håller med, visst är det kul att kunna glädja nån med en blomma.

Zabelle   

Annons:
Marinas Mix
11/2/11, 3:51 PM
#56

Bra sätt om man vill få fram ett pm snabbare, för de syns ju verkligen blommorna.

Pyssliga hälsningar Marina.
Sajtvärd på Pärlpyssel & Smyckestillverkning _\Min blogg\
Häng med in i det nya äventyret på BeadCraft
_

[GunillaR]
11/2/11, 4:11 PM
#57

Detta är väl en kul grej! Jag blev jätteglad när jag fick min första bukett blommor. Och då ville jag förståss skicka tillbaka, och sen fick jag ju börja jaga mynt igen.

Faktiskt så har jag upptäckt några nya sajter som jag blivit medlem i just på grund av "myntjakten" - och det är ju också trevligt

Skrattande

[arlington]
11/2/11, 4:39 PM
#58

Jag tycker guldmynten är urkul! Känner mig som en hamster, har inte den blekaste aning vad jag ska göra av dem på, för jag känner ingen här och att skicka blommor till främlingar känns lite som när jag såg en gubbe som gned sin grej mot en stolpe. Lite opassande sådär. x')

Kommer nog ta några månader innan jag kan testa Insider men det verkar spännande! Tack så jättemycket för att ni hittar på sådana här skojiga saker! :'D

Farwuq
11/2/11, 4:56 PM
#59

Jag skulle gärna köpa "reklamfritt" för mina mynt, hoppas det kommer.

Glad

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Fridaaaa
11/2/11, 6:25 PM
#60

jag får max 4 mynt/dag knappt det, idag & igår inte fått ett enda, och laddar alltid upp sidan helt.

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Farwuq
11/2/11, 7:12 PM
#61

Du har kanske skärmen inställd på en sådan upplösning att du inte ser, utan missar?

Obestämd

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Marinas Mix
11/2/11, 7:32 PM
#62

Skojigt att slösa mynt, men ännu skojigare är att precis när jag skickat iväg något, för det mesta blombuketter, så dyker där genast upp ett nytt mynt i rutan.

Pyssliga hälsningar Marina.
Sajtvärd på Pärlpyssel & Smyckestillverkning _\Min blogg\
Häng med in i det nya äventyret på BeadCraft
_

Annons:
stina63
11/2/11, 10:48 PM
#63

Jag tycker det är mycket trevligt härligt att killarna har fixat så vi kan skicka blommor till varandra. Tänk så fint underbart det är, När man loggar in här på iFokus Då finns en stor blomma eller ballonger eller vad det nu är som skickas till en.
Så glad man blir av de lilla. Helt underbart är det.

Tusen tack för de iFokus att ni har fixat detta. De värmer inom en när man skickar till någon och när man får.

Hade det gått så hade jag skickat en blomma till er här på iFokus,

Kyss

Andina
11/3/11, 12:38 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#64

*

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Erik
11/3/11, 2:01 AM
#65

#64 - Nice! Vad kostade den?! ;)

-- erik

Marinas Mix
11/3/11, 7:20 AM
#66

#64 Snyggt

Pyssliga hälsningar Marina.
Sajtvärd på Pärlpyssel & Smyckestillverkning _\Min blogg\
Häng med in i det nya äventyret på BeadCraft
_

Staffan
11/3/11, 8:08 AM
#67

#64

Wow, vilket hantverk, jag är imponerad! :)

// Staffan

Andina
11/3/11, 8:55 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#68

FlörtGlad

#64 - Nästan alla mina besparingar…

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

stina63
11/3/11, 9:01 AM
#69

*64 Häftig AndinaKyss

Annons:
zabelle
11/3/11, 10:58 AM
#70

#64 Kul bild Andina! Skrattande

Zabelle   

Lynxx
11/3/11, 2:47 PM
#71

Vad e Insider fö någe?

/L

Honestyisdead
11/3/11, 3:32 PM
#72

#71 Du kan läsa om Insider ->här<-

Mysan59
11/3/11, 6:34 PM
#73

Är det bara jag som inte hittat en enda guldpeng? VAR hittar ni dom?

Alex
11/3/11, 6:45 PM
#74

#73 Kolla bilden här.

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

piamaria
11/3/11, 7:19 PM
#75

Är Insider via guldmyntsshopen tidsbegränsat?

signemo
11/3/11, 7:29 PM
#76

Hoppa till toppen

Unknow Error.

Error 503 Service Unavailable

Service Unavailable

Guru Meditation:

XID: 128066692

Varnish cache server

______________________________________

Det ovan kom nyss upp när jag tryckte på ett mynt.  Gör mig inte så mycket. Men tänkte Ni vill veta det.

Ha en fin kväll

Var rädda om varandra

Annons:
Maria
11/3/11, 7:30 PM
#77

#76 Hände mig också nyss.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Fridaaaa
11/3/11, 7:31 PM
#78

#76 Så händer mig när jag går in på vissa inlägg osv med så något krux med ifokus

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Lynxx
11/3/11, 8:11 PM
#79

OK - Thanx Hera! Glad

/L

Honestyisdead
11/3/11, 9:17 PM
#80

#75 Jag förmodar att det gäller en månad precis som när man köper med sina egna pengar, men jag är inte helt 100.

yvonnel
11/3/11, 10:01 PM
#81

Jag undrar över hur det går till att man öht får en peng? jag är inne på Kif flera ggr varje dag men har aldrig sett skymten av en slant.

Honestyisdead
11/3/11, 10:04 PM
#82

#81 Det kan ske vid något av alla du sidbyten du gör här inne. Varje klick du gör är ett sidbyte kan man säga.

Men det kommer inte vid varje sidbyte, utan komemr slumpmässigt och det är lätt att glömma att kolla rutan varje gång man klickat sig till en ny tråd.

Mysan59
11/3/11, 10:07 PM
#83

#81 Samma här Förvånad

Annons:
yvonnel
11/4/11, 12:48 AM
#84

#82

Ska jag kolla någonstans efter om jag fått en peng? och ska jag isf markera på något sätt för att faktiskt få den? Tycker att det är brist på information.

Erik
11/4/11, 1:28 AM
#85

#84 - Du måste klicka på bannern där det står "ett guldmynt" när den är tänd.

-- erik

yvonnel
11/4/11, 1:57 AM
#86

#85

Eftersom jag inte sett någon så undrar jag om denna banner har någon specifik placering på sidan?

MoaL
11/4/11, 5:18 AM
#87

#86 Det är en blå, rektangulär ruta med texten "ETT Guldmynt!" på, som ligger på höger sida nedanför rutan med "Mina sajter". Om du har reklam ligger den under första reklamrutan som är under "Mina sajter"-rutan.
När det är ett mynt där så går det att klicka på det, texten är vit och i cirkeln så finns ett Guldmynt. Är det inget mynt där så går det inte att klicka, man ser inget mynt, och texten är bara som en fördjupning i det blå.

För bild, kolla inlägg #100 i den här tråden. :)

Mvh,
Moa
Sajtvärd på Eremitkräftor och Snäckor

Andina
11/4/11, 11:17 AM
#88
Förslag/Tips

till produkt i Guld(mynt)shoppen:

Det är mycket kramande på sajterna lite överallt - kramar till tröst och pepp, kramar bara för att man "tycker om".

Varför inte lägga in en liten kramgo' nalle som vi kan skicka till den vi tycker är värd en "liten bamsekram"?

Som denna t ex.

*-Glad-*

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

MoaL
11/4/11, 3:32 PM
#89

#88 Smart! :)

Mvh,
Moa
Sajtvärd på Eremitkräftor och Snäckor

Marinas Mix
11/4/11, 3:58 PM
#90

det gillar jag också

Pyssliga hälsningar Marina.
Sajtvärd på Pärlpyssel & Smyckestillverkning _\Min blogg\
Häng med in i det nya äventyret på BeadCraft
_

Annons:
KvirrZ
11/4/11, 4:03 PM
#91

Jag tycker att det är jätteroligt och ser fram emot att spara till InsiderGlad

- Mvh Emma

Marinas Mix
11/4/11, 4:08 PM
#92

Japp Insider blir det absolut, när den nuvarande abonnemangsperioden går ut.

Pyssliga hälsningar Marina.
Sajtvärd på Pärlpyssel & Smyckestillverkning _\Min blogg\
Häng med in i det nya äventyret på BeadCraft
_

Emo
11/4/11, 4:13 PM
#93

#91 o #92 Det funderar jag också på - när jag kommer upp i 1000 Guldmynt, så det räcker ett tag. FlörtGladOskyldig

 Värd på  Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973

Marinas Mix
11/4/11, 4:29 PM
#94

Räcker väl med 200 mynt på en månad? Så har du en månad till på dig att samla till nästa vända…

Pyssliga hälsningar Marina.
Sajtvärd på Pärlpyssel & Smyckestillverkning _\Min blogg\
Häng med in i det nya äventyret på BeadCraft
_

Emo
11/4/11, 4:32 PM
#95

#94 Det blir stressigt och jag vill att det bara ska vara en kul grej att samla Guldmynt.

 Värd på  Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973

Honestyisdead
11/4/11, 4:52 PM
#96

#95 Men du har ju redan Insider, du behöver inte lägga mynt på det. (värd)

Emo
11/4/11, 5:09 PM
#97

#96  ???

Hur har det gått till?

Jag ser nu att jag är med på listan över värdar, men det är nog ett misstag. Jag kan inte läsa inläggen där.

Förklaring till mitt misstag finns i #99

 Värd på  Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973

Annons:
Honestyisdead
11/4/11, 5:44 PM
#98

Nu får jag be om ursäkt! Jag hade fått för mig att du var värd, men nu ser jag på din sida att du ju inte är det Skäms

Vilken lista pratar du om?

Emo
11/4/11, 5:53 PM
#99

#98 Om man går in på värdsajten och sen klickar på inloggade just nu, så får man visst upp alla som är inloggade just nu och inte bara värdarna. Då är det lätt att tro fel. Det var därför jag undrade hur det hade gått till.

 Värd på  Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973

Honestyisdead
11/4/11, 5:55 PM
#100

#99 Aha okey :)

[Nathalie62]
11/5/11, 7:43 PM
#101

Tycker också mynten är skoj, det förgyllar tillvaron att skicka blommor och ballonger till sig själv

Farwuq
11/5/11, 7:46 PM
#102

Förvånad

Till dig själv?!

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

[Nathalie62]
11/5/11, 7:51 PM
#103

#102, ja hi hi

Lena1971
11/6/11, 11:49 AM
#104

#101 Ha ha, ja det kan man ju också göra! Men liite roligare är det väl att få av någon annan…? Tungan ute


Mvh Lena
Sajtvärd på
Cancer iFokus

Annons:
Farwuq
11/6/11, 11:52 AM
#105

"Att få är silver, att ge är guld"

Tungan uteFlört

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Marinas Mix
11/6/11, 11:58 AM
#106

Använder buketterna när jag har något viktigt jag vill få fram på studs till mottagaren.

Pyssliga hälsningar Marina.
Sajtvärd på Pärlpyssel & Smyckestillverkning _\Min blogg\
Häng med in i det nya äventyret på BeadCraft
_

Farwuq
11/6/11, 12:02 PM
#107

Ett billigt och bra blommogram.

Flört

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Andina
11/6/11, 12:04 PM
#108

#102-105 Då tycker jag vi skickar lite blommor o ballonger till Nathalie72, så att hon får från andra också! Flört

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Andina
11/6/11, 12:08 PM
#109

(Hoppas "iFokus-foket" uppmärksammat mitt tips #88… det är ju ingen förslagstråd detta… ;) Har många bamsekramar som jag skulle vilja dela ut.)

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Lena1971
11/6/11, 12:11 PM
#110

#108 Jaså? Jaha, okej då! Glad

*Mission accomplished*


Mvh Lena
Sajtvärd på
Cancer iFokus

[Nathalie62]
11/6/11, 4:33 PM
#111

#108 och # 110, Hihi, tack så mycket, gulliga ni är ! Sände också något tillbaka :heart:

Annons:
Lena1971
11/6/11, 6:13 PM
#112

Jag skulle också vilja ha en bamsekram att dela ut. Starta en ny tråd, Andina, så att det inte försvinner i mängden!


Mvh Lena
Sajtvärd på
Cancer iFokus

Andina
11/6/11, 7:21 PM
#113

#111 - Visst är det mysigt när man får överraskningar också!? Flört (Tack du också!)

#112 - Done! Skrattande

BamseKram till er alla!

^^

o-Glad-o
**Ô
ó  ò
**

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

yvonnel
11/6/11, 11:12 PM
#114

Var hittar ni alla dessa roliga dekorationer? hjärtan och bamsekramar & sånt? Och hur gör man för att flytta dem till andra sajter?

yvonnel
11/6/11, 11:36 PM
#115

#87

Tack så mycket för informationen, den var tydlig och klar. Jag har faktiskt lyckats få en peng, undrar hur många jag har missat, ni pratar ju om att köpa och samla så det måste vara en del missar för mig.

Alex
11/9/11, 2:41 PM
#116

#115 Här har du hela infon.

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

[Pennylane1]
11/24/11, 11:13 AM
#117

vet inte om man kan läsa sig till det men jag har itne hittat iaf, var hamnar presenterna? Fattar inte riktigt… och vem skulle man ge dem till?

Honestyisdead
11/24/11, 12:42 PM
#118

Du kan skicka till vem du vill här inne på iFokus. Du skriver i det namn de använder här inne. När du sedan har skickat det ploppar det upp en bild på deras skräm när de är inne på iFokus. Tex blommor och texten som du har skickat med. Sedan kan man hitta de presenter man har fått inne på meddelanden.

Annons:
[Pennylane1]
11/24/11, 3:13 PM
#119

TACK Farwuq så gulligt av dig!  Kyss NU vet jag precis hur det funkar!

Farwuq
11/24/11, 4:16 PM
#120

SkämsFlört

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Gahella
4/9/12, 10:56 PM
#121

Är jag blind? För jag har sökt överallt och ser ingen skattkista någonstans?

[Pennylane1]
4/9/12, 11:00 PM
#122

under Mina inställningar?

Gahella
4/9/12, 11:03 PM
#123

Fick lite hjälp nu och hittade den. Tack ändå :)

Upp till toppen
Annons: