Annons:
Etikettinloggning
Läst 1345 ggr
Gottemor
2011-10-28 19:41

Går ej byta lösenord & kan bara logga in 1 gång m

Har ej varit inne på i fokus på väldigt länge så jag begärde ett nytt lösenord & fick det.

Ville sen byta detta med det går inte, & jag kan inte logga in med lösenordet jag fått skickat till mig mer än en gång, sen måste jag få ett nytt skickat till min mail för att kunna logga in.

Har gjort om proceduren många gånger & det är sammam varje gång.

Vad är felet?

Ska det vara så omständigt orkar man ju inte med att gå in på sidan!

Annons:
AnneN
2011-10-29 13:31
#1

Jag skickar detta vidare till grabbarna så får de kika på problemet så snart de kan.

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Erik
2011-10-31 16:09
#2

#0 - Jag måste undra lite vad som händer. Det nya lösenord du får via epost är inte begränsat till en inloggning från vår sida, så det faktum att du inte kan logga in igen med det säger mig att du faktiskt lyckas ändra ditt lösenord.

Frågan är till vad - och varför du fått intrycket att det inte gick att ändra?

Är du säker på att du inte haft t.ex. caps-lock intryckt när du skrivit in det nya lösenordet?

Vore tacksam om du kunde beskriva vad det är som händer, och hur det skiljer sig från vad du tycker borde hända; jag kan nämligen inte själv hitta några konstigheter.

-- erik

Bamse 08
2011-11-02 21:15
#3

Vill också säga att man behöver inte skriva in det lösen man får på mail för hand utan man kan kopiera och klistra så att inte löset blir fel :)

Sen det man får via mail ska ju kunna andvändas flera gånger som Erik säger:)

What doesn't kill you makes you stronger.

Upp till toppen
Annons: