Annons:
Etikettinsider-och-andra-betaltjänster
Läst 1864 ggr
KaninPiggelin
11/21/11, 7:32 PM

Fler guldmynt för dom med ifokus minus?

Jag har upptäckt att sedan jag fick iFokus minus (vann en tävling på barnens) så har guldmynten dykt upp minst 5 gånger om dagen.Förut kanske jag fick max 1 varannan dag på sin höjd. Har även hört om flera där guldmynten dykt upp oftare sedan dom skaffade minus, ska det verkligen vara så? För jag tycker att det inte borde vara så att man måste köpa minus för att få fler Guldmynt Tungan ute

(visste inte riktigt vilket kategori jag skulle ta)

 /Ida Lövgren, Vedbybackens Kaningård

♥ Findus ♥ Polly ♥ Tingeling ♥ Skorpan ♥ Holly♥ Lukas ♥ Ginny ♥

Annons:
Alex
11/21/11, 7:36 PM
#1

Tror nog snarare att man har lättare att se mynten utan reklam. Glad Jag har inte reklamfritt, men jag får flera mynt om dagen ändå.

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Fridaaaa
11/21/11, 7:40 PM
#2

Tror inte jag, för jag kollade alltid många gånger innan jag klickade bort mig osvså att jag inte skulle missa

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[Tassy]
11/21/11, 11:43 PM
#3

En personlig teori är väl att det är mycket lättare att se guldmynten när reklamen inte distraherar.

Honestyisdead
11/22/11, 1:01 AM
#4

Det ska inte påverka mynten om man har det.
Tror precis som Alex och Tassy att det helt enkelt är lättare att se dom utan reklamen.

Jag har inte minus och hittar ibland många fler än 5 om dagen. Handlar helt om hur pass uppmärksam jag är och om hur aktiv jag är.

Fridaaaa
11/25/11, 12:38 PM
#5

jag tror inte att det är för att det är lättare att se då jag alltid dubbelkollade innan jag skaffade iFokus minus

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Erik
11/25/11, 3:50 PM
#6

Kan bara styrka det #4 sagt. Sannolikheten att få Guldmynt ökar inte med iFokus minus. Däremot blir det både lättare att se dem, och något snabbare att ladda sidorna (vilket gör att guldmynten syns tidigare, och att man sannolikt besöker fler sidor).

-- erik

Annons:
mayolica
4/6/12, 11:12 PM
#7

Tror inte att det har me det att göra,vissa dagar dyker det upp massor med guld på en liten stund medans det ibland verkar vara långt mellan guldmynten.

Jag har tyckt att det verkar som det skulle vara längre mellan guldmynten när man har många? Först när jag började samla från 0 så ökade dom jättefort, men när det kom upp mot 200 st och över det så tyckte jag att det gick mycket trögare att få ihop fler,  det verkade vara längre mellan dom?

Sen köpte jag iFokus inside för Guldmynt och fick inte många kvar,då dök dom upp mycket snabbare igen tyckte jag. Men det kan ju vara en ren tillfällighet ,kanske jag råkade bläddra oftare eller bara upplevde att det var så?

~ mayolica ~

Fridaaaa
4/7/12, 9:22 AM
#8

#7 Inte hos mig, har jättemånga kommer kommer lika ofta som när jag inte hade många alls :)

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Honestyisdead
4/7/12, 2:33 PM
#9

Har ganska många jag med, men har inte märkt någon skillnad på hur ofta de dyker upp.

Amandla
4/8/12, 12:28 PM
#10

Jag roade mig med i början att ta tid på mynten, det tar i snitt fem minuter mellan varje mynt. I alla fall för mig med min dator…


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Upp till toppen
Annons: