12 Inloggning

Sajtvärd kan inte logga in

2011-11-25 12:08 #0 av: jonte1

Min sambo DesK kan inte logga in på ifokus längre. Hon har skickat efter 3 nya lösenord men när hon försöker logga in får hon felmeddelandet: "Inloggningen misslyckades". Eftersom DesK är sajtvärd på 2 sajter och medarbetare på ett antal sajter, skulle det uppskattas med snabb hjälp. DesKs epost är: desk.ifokus@gmail.com

Anmäl
2011-11-25 12:59 #1 av: DesK

Nu kommer jag in igen Glad

Anmäl
2011-11-25 13:09 #2 av: Hera

Vad skönt. Vad var det som var fel? Vet du det?

Sugen på att köpa eller sälja något? Klicka här!      
Relationer * HundarBodyart * Kvinna * Fiske * Viktminskning 
Har du frågor som rör iFokus och dess funktioner? -> Support!

Anmäl
2011-11-25 13:12 #3 av: DesK

Ingen aning! Jag testade från 2 olika datorer, varav den ena är helt nyinstallerad och nu kom jag in från min egen helt nyinstallerade dator.

Anmäl
2011-11-25 17:10 #4 av: Hera

Verkar vara något konstigt med det där att man ber om nytt lösen. Jag hade också problem när jag bad om nytt en gång. Och har sett fler som haft problem och sen plötsligt fungerar det.

Anmäl
2011-11-25 18:04 #5 av: DesK

Aha! Det underliga var att jag inte kom in med mitt ordinarie lösenord och då bad jag om ett nytt- Skrev fel ovan jag testade på 3 olika datorer härifrån.

Anmäl
2011-11-25 18:08 #6 av: Hera

Okey. Mitt problem avr att när jag bad om nytt lösen ord skickades det två stycken. Trots att jag bara skickade efter ett. Så när jag skrev in det första jag fick (såg inte att jag fick två) så fungerade ju inte det eftersom det redan var gammalt. Provade några gånger innan jag såg att det fanns ett till.

Anmäl