Annons:
Etikettinloggning
Läst 1045 ggr
jonte1
2011-11-25 12:08

Sajtvärd kan inte logga in

Min sambo DesK kan inte logga in på iFokus längre. Hon har skickat efter 3 nya lösenord men när hon försöker logga in får hon felmeddelandet: "Inloggningen misslyckades". Eftersom DesK är Sajtvärd på 2 sajter och Medarbetare på ett antal sajter, skulle det uppskattas med snabb hjälp. DesKs epost är: desk.ifokus@gmail.com

Annons:
DesK
2011-11-25 12:59
#1

Nu kommer jag in igen Glad

En grej, skriv ihop! Särskrivningar skadar allvarligt din hälsa, missbruka inte mellanslagstangenten.

Honestyisdead
2011-11-25 13:09
#2

Vad skönt. Vad var det som var fel? Vet du det?

DesK
2011-11-25 13:12
#3

Ingen aning! Jag testade från 2 olika datorer, varav den ena är helt nyinstallerad och nu kom jag in från min egen helt nyinstallerade dator.

En grej, skriv ihop! Särskrivningar skadar allvarligt din hälsa, missbruka inte mellanslagstangenten.

Honestyisdead
2011-11-25 17:10
#4

Verkar vara något konstigt med det där att man ber om nytt lösen. Jag hade också problem när jag bad om nytt en gång. Och har sett fler som haft problem och sen plötsligt fungerar det.

DesK
2011-11-25 18:04
#5

Aha! Det underliga var att jag inte kom in med mitt ordinarie lösenord och då bad jag om ett nytt- Skrev fel ovan jag testade på 3 olika datorer härifrån.

En grej, skriv ihop! Särskrivningar skadar allvarligt din hälsa, missbruka inte mellanslagstangenten.

Honestyisdead
2011-11-25 18:08
#6

Okey. Mitt problem avr att när jag bad om nytt lösen ord skickades det två stycken. Trots att jag bara skickade efter ett. Så när jag skrev in det första jag fick (såg inte att jag fick två) så fungerade ju inte det eftersom det redan var gammalt. Provade några gånger innan jag såg att det fanns ett till.

Annons:
Upp till toppen
Annons: