Annons:
Etiketttips-information
Läst 1448 ggr
andiegirl
2011-11-28 16:08

Raderat svarsinlägg?

Jag skrev ett svar på ett inlägg på iphone.ifokus.se där jag delgav mina erfarenheter, men när jag tittade in igen idag var det helt borta. Jag har inte brutit några regler och jag har inte fått något meddelande om varför mitt inlägg togs bort.

Vad beror detta på? Jag vill gärna ha en förklaring.

Annons:
Ulla
2011-11-28 16:37
#1

Då ska du nog ställa din fråga på iPhone. Det är där du får det bästa svaret.

Sajtvärd för Keramik ifokus

_
_

andiegirl
2011-11-28 16:43
#2

Så vardera "del" i iFokus är uppdelat så att t. ex. iphone.ifokus helt godtyckligt kan plocka bort vilka inlägg de känner för? Förvånad

Honestyisdead
2011-11-28 16:48
#3

#2 Varje Sajtvärd bestämmer över sin egen sajt. Och kan om den vill plocka bort inlägg om den känner att det är bäst för sajten.

Men som #1 föreslår jag att du pratar med aktuell Sajtvärd och frågar varför det tagits bort. Kanske finns det en bra förklaring.

andiegirl
2011-11-28 17:03
#4

#3 I just detta fallet är den enda rimliga förklaringen (som jag kan se) att sajtvärden har något ekonomiskt intresse i att min inlägg togs bort. En person efterfrågade erfarenheter om ett par webbutiker och jag delgav min erfarenhet av den ena. Visserligen ganska negativt, men jag var nyanserad och saklig i mitt svar - där jag dessutom påpekade att det kunde vara jag som var alldeles för petig. Allt i en mycket trevlig, sansad ton.

Om det nu skulle vara så att sajtvärden på iphone.ifokus.se har något slags ekonomiskt intresse i webbutiken jag nämnde tycker jag att det är rent ut sagt skamligt och pinsamt att radera alla inlägg som inte höjer deras webbutik till skyarna.

AnneN
2011-11-28 17:16
#5

Om ett inlägg raderats från en sajt så är det sajtvärden eller medarbetarna man ska vända sig till, det är inget vi här på Support kan göra något åt.

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

andiegirl
2011-11-28 17:20
#6

#5 Jo, jag har förstått det nu, men jag tycker att det är en högst besynnerlig policy. Flört

Annons:
Niklas
2011-11-29 08:03
#7

Som jag skrev på iPhone iFokus:

Jag har inte modererat bort inlägg eller kommentarer. Det finns inga borttagna kommentarer i den tråd du hänvisade till. Det måste ha blivit något fel när du sparade den.


Vänliga hälsningar, Niklas
Är du intresserad av runstenar och runristningar?

Mitralis
2011-11-29 09:40
#8

Ts. Det har hänt förut att det har försvunnit inlägg utan att någon moderator tagit bort dom. Leta lite här på supporten så hittar du säkert någon mer som har haft samma problem som dej.



Mitralis
2011-11-29 09:44
Honestyisdead
2011-11-29 11:32
#10

#7 Tänkte att var möjligt att det var så när j ag såg att det var du som var värd. Kunde inte tänka mig att du redigerar bort inlägg bara sådär.

Niklas
2011-11-29 11:45
#11

Glad


Vänliga hälsningar, Niklas
Är du intresserad av runstenar och runristningar?

Upp till toppen
Annons: