Annons:
Etikettfel-och-buggar
Läst 866 ggr
Andina
2011-12-06 22:18

Onaturlig banner

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

När jag är inloggad skymtar denna "onaturliga banner" upp helt kort ibland (sedan lång tid tillbaka) för att genast försvinna när jag hämtar upp en ny sida. Den "flashar till" och syns bara i nå'n sekund. Därefter har jag endast en svart ruta på platsen (ad-/flashblock).

Jag brukar bli automatiskt inloggad när jag går in på iFokus. Denna gång blev jag det inte och råkade öppna Chrome i "inkognito-läge". Då dyker 'bannern' upp igen och ligger uppe hela tiden (försvinner alltså inte på en gång).

Jag har för mig att jag sett denna banner för lääänge sedan på en ifokussajt, tycker mig känna igen den.
Denna bild stämmer inte riktigt överens med alla sorters sajter här på iFokus - så jag kan bara tro att det är en bild/banner som inte ska finnas där…? Eller?

Se bifogad bild.

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Annons:
Alex
2011-12-06 22:33
#1

Jo, den ska finnas där. Men den ska inte försvinna… Varför den gör det för dig vet jag inte.

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Andina
2011-12-06 22:36
#2

Aha… Då så! Jag trodde det var en 'buggis'. Då kan vi lägga ner denna tråd istället! ;) Sorry…

(Adblock…)

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Upp till toppen
Annons: