14 Önskemål

På den gamla goda tiden...

2011-12-09 15:02 #0 av: [lucke]

Vet inte om det redan skrivits om detta här, men innan ifokus gjordes om kunde man se vilka ens 5 senaste besökare var (har jag för mig), man kunde välja vilka man ville visa sin sida för (tror det var alla, endast inloggade och något mer alt) och jag tror även att det var någon inställning man kunde göra med sin gästbok. Jag skulle vilja att dessa funktioner kom tillbaka- finns det några planer på det?Glad

Anmäl
2011-12-20 04:13 #1 av: [Mirka]1

Jag undrar samma sak!

Anmäl
2011-12-20 08:53 #2 av: WildeSau

+1 på den

Anmäl
2011-12-20 11:47 #3 av: Niklas

Vi diskuterar hur vi skulle kunna låta användare styra tillgång till den personliga sidan lite mer.

Vänliga hälsningar, Niklas
» Förbättra din engelska på iFokus systernätverk, Savvity 🎈.

Anmäl
2011-12-20 11:48 #4 av: [lucke]

#3 Låter bra detGlad

Anmäl
2011-12-20 11:52 #5 av: JohannaEkroth

Niklas - det behövs, då kommer folk att vilja komma tillbaka, det är jag säker på! Kyss

Skrivförbud på egna sidan kanske... Samma kod som används i admin för sajterna? Foten i munnen

Jobbar på Anhöriga, BokstavsfolkHuvudvärk och Mag- & Tarmsjukdomar iFokus. 
Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else -

Anmäl
2011-12-20 12:49 #6 av: WildeSau

#3 Tack, äntligen!

Kolla även upp det där med möjligheten att dölja andra användares signaturer.

Anmäl
2011-12-20 13:06 #7 av: Niklas

Dölja signaturer? Är signaturerna så störande?

Anmäl
2011-12-20 13:13 #8 av: WildeSau

#7 Japp, ungefär som rörliga ikoner.

En begränsning av antal tecken i värsta fall.

De finns de om har uppåt 10-15 rader text med olika formatteringar och länkar om vartannat.

edit kl. 13:45:

ändringar i inlägg utan spårbarhet / tidpunkt för ändringen.

Anmäl
2011-12-20 13:25 #9 av: Bettan

Tycker inte signaturerna stör ett dugg. De står ju med mycket ljusare färg.

När det gäller att själv kunna styra sin personliga sida så tycker jag att själva presentationssidan ska alla inloggade kunna se. Då känns det lite mer personligt och trevligare att prata i forumet. Det blir lite mer än en okänd nick. Däremot att skicka PM, se fotoalbum och kanske gästböckar ska kunnas styras av ägaren vilka som ska få läsa och skriva.

Ha en bra dag

Sport iFokus

Anmäl
2011-12-20 13:45 #10 av: WildeSau

#8 Det bör finnas någon förm av spårbarhet då en ändring är gjord i ett inlägg. Den funktionen har också försvunnit.

Anmäl
2011-12-20 15:28 #11 av: Niklas

#8: En begränsning av längden för signaturer har vi pratat om. Det kommer förmodligen. Att hindra användning av rörliga signaturer kan eventuellt också komma.

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.