Annons:
Etikettövrigt
Läst 1243 ggr
Gittan
2011-12-23 16:26

Virusvarning

Om jag går in på Djurparker och klickar på "Om sajten2 och sedan klickar på medarbetaavatareren så går det bra på alla utom en där får jag följande ruta

Varning! Något står inte rätt till här. djurparker.ifokus.se innehåller material från www.whodareswins.com**, en webbplats som vi vet distribuerar skadlig programvara. Din dator kan få virus om du besöker webbplatsen. Google har påträffat skadlig programvara som kan installeras på datorn om du fortsätter. Om du har besökt den här webbplatsen tidigare eller om du litar på den kanske den har angripits av en hackare helt nyligen. Du bör inte besöka webbplatsen just nu. Försök istället imorgon eller välj en annan webbplats. Vi har redan meddelat www.whodareswins.com** om att vi har hittat skadlig programvara på webbplatsen. Om du vill veta mer om vilka problem vi hittade på www.whodareswins.com besöker du Googles Diagnostiksida för Säker bläddring.
Om du är medveten om att din dator kan skadas när du besöker den här webbplatsen, fortsätt ändå. Hjälp till att förbättra identifiering av skadlig programvara genom att skicka extra information till Google om webbplatser där den här varningen visas. Informationen hanteras i enlighet med vår Sekretesspolicy för Säker webbsökning.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld


Annons:
Gittan
2011-12-23 16:28
#1

Detsamma händer på Lantdjur på samma avatar

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld


JohannaEkroth
2011-12-23 20:49
#2

Har klickat på alla avatarer på bägge sidorna och får inte upp något problem alls.

Jag rekommenderar att du söker igenom din dator för spyware med:

Super anti spyware. Det använder jag. Sök igenom datorn en gång i veckan minst.

http://www.superantispyware.com/downloadfile.html?productid=SUPERANTISPYWAREFREE

Har du ett bra antivirusprogram?

Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else

medde
2011-12-23 22:17
#3

Jag fick det samma på ena sajten men inte den andra. Samma nick..

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

JohannaEkroth
2011-12-23 22:33
#4

Hmm, mysko..Förvånad

Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else

medde
2011-12-23 22:37
#5

# 4 Provade en gång till för att se om det återkomm, vilket det gjorde. Hua mig jag har en medis som är ett virusFlört

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

[sacredspirits]
2011-12-24 08:29
#6

Samma elände här denna sida dyker upp lite nu och då Obestämd

Annons:
JohannaEkroth
2011-12-24 09:20
#7

Jag hade det problemet när jag körde panda gratis antivirus…

Det är inte det ni kör?

Nu kör jag AVG gratis.

Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else

[sacredspirits]
2011-12-24 09:56
#8

Jag kör aldrig gratis virus program och just nu har jag Norton Flört

Gittan
2011-12-24 10:51
#9

Vi använder F-Secure

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld


Upp till toppen
Annons: